Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Morgen en overmorgen etc even kijken hoe je definitie terug komt.

Wat nog niet genoemd is is het vocht wat je vast gaat houden door kleine scheurtjes in je spieren.
Volgens mij is het juist dat vocht wat je definitie blurred.

Als een een bb voor een wedstrijd gaat laden, komt er dan glycogeen in de spieren?
Is dat goed of slecht voor de definitie van de spieren?

Still 96,3
20221004_170331.jpg

Laatst bewerkt:
cut:bulk.jpg
veel te lang gecut door alle zuipvakanties en feestdagen, maar goed er moet geleefd worden. val nog steeds af op 2K kcal maar vind het mooi geweest. blijft ook niks van over tbh. Op naar de bouwfase!

cut:bulk.jpg
veel te lang gecut door alle zuipvakanties en feestdagen, maar goed er moet geleefd worden. val nog steeds af op 2K kcal maar vind het mooi geweest. blijft ook niks van over tbh. Op naar de bouwfase!
Netjes hoor, zou niet direct gaan bulken maar je Kcals iest verhogen en kijken hoe dat gaat(dag of 10-14) zo 1500Kcals per weekgem. ~200kcals per dag

11 maanden sauzule
Bijna 1 year anniversary 🥳

52DC4F73-62C3-47EA-9CA2-B660276EC7F2.jpeg

allebei de foto's zijn super eigenlijk,
neem aan dat je op de eerste pic natty was, en dan is dat een prima fysiek om naturel te halen op jou leeftijd, dan heb je voeding en trainen top aangepakt.
voor je tweede pic geld eigenlijk hetzelfde, na een jaar on zijn dit kunnen neerzetten is gewoon super en dan ook geldt dat je voeding en training top hebt aangepakt.
mooi voorbeeld van hoe je zowel natty als met gear een mooi fysiek kan hebben, rekening houdend met de daarvoor geldende kaders van wat mogelijk is.

Netjes hoor, zou niet direct gaan bulken maar je Kcals iest verhogen en kijken hoe dat gaat(dag of 10-14) zo 1500Kcals per weekgem. ~200kcals per dag
Thanks! Was ik ook niet van plan, Slow en Steady. kijken waar mijn onderhoud ligt atm en dan langzaam verhogen.

Netjes!

Terug
Naar boven