MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zeg ook 'beter hebben'. Ik heb hem niet heilig verklaard.

Wanneer iemand ergens goed in is, dan komen ze nou eenmaal met meer weg, dikwijls. Maar zeker niet met alles nee.
Prikkie test erbij Ryan, deze shit is slap.

Leuk dat ie een bruut fysiek heeft. Blijft een parasiet.

Ik wil hem best met jou aanpakken hoor. Kijken of we hem weggepest krijgen. 😜

Maar hij is wel mijn nieuwe nr1 fysiek op dit forum.
Ik hoef niemand aan te pakken. En ook niet te pesten. Alleen als ze tegen mij beginnen , dan kan ik heel raar worden😉 en wat voor fysiek iemand dan heeft, maakt me dan niet uit

Laatst bewerkt:
Je trouwt ook niet met een lekker wijf met een kut karakter. :dunno:

Prikkie test erbij Ryan, deze shit is slap.

Leuk dat ie een bruut fysiek heeft. Blijft een parasiet.
Noh wat heb ik gedaan om een parasiet genoemd te worden dan.

Daarintegen kan ik 't wel hebben van iemand die sprekend lijkt op die gast uit New Kids.

Noh wat heb ik gedaan om een parasiet genoemd te worden dan.

Daarintegen kan ik 't wel hebben van iemand die sprekend lijkt op die gast uit New Kids.
Het enige wat je doet is katlino d'r aars schoonlikken en Meeuw bashen. Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik je een onderkruiper vind. Het parasiet deel omdat het wel moet zijn dat je er zelf een ongelofelijk warm en fuzzy gevoel van krijgt als Meeuwke weer pissed is.

Het enige wat je doet is katlino d'r aars schoonlikken en Meeuw bashen. Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik je een onderkruiper vind. Het parasiet deel omdat het wel moet zijn dat je er zelf een ongelofelijk warm en fuzzy gevoel van krijgt als Meeuwke weer pissed is.
Face to face doen ze aardig😉

He he het zijn Katlinoo d'r t**ten waar ik graag aan zit, wel bij de feiten blijven.

Voor de rest ben je echt een te makkelijk doelwit en ga ik er niet eens aan beginnen verder te rellen.

Terug
Naar boven