Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Het enige wat je doet is katlino d'r aars schoonlikken en Meeuw bashen. Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik je een onderkruiper vind. Het parasiet deel omdat het wel moet zijn dat je er zelf een ongelofelijk warm en fuzzy gevoel van krijgt als Meeuwke weer pissed is.
Wie of wat is katlino ?

Allemaal even bloodwork doen en eventueel AI verhogen indien nodig. E2 lijkt een beetje hoog te komen bij sommigen.

Als anonieme mensen hier gaan klieren, dan vind ik dat vrij irritant. Wat als ze uberhaupt helemaal niet trainen? Of van die lelijke trollen zijn.

Maar nu laat hij een streef fysiek zien en dan kan ik dat persoonlijk al veel beter hebben ja.
Meh. Beetje zwart wit. En het ligt dan ook wel aan het onderwerp/topic. Of bedoel je met 'hier' dit topic?

Beetje klieren kan wel, maar anderen hun fysiek en progressie afzeiken terwijl je fat as f**k bent is wel kansloos.

Daarom ben ik ook poeslief in dit topic.

Andermans fysiek en/of progressie afzeiken is trouwens vrijwel altijd kansloos, ongeacht hoe je er zelf uitziet.

Tenzij iemand het er zelf naar maakt door een grote bek te hebben, arrogant te doen en anderen af te zeiken. Maar dan boeit het ook niet hoe je er zelf uitziet.

Was iedereen maar zo bescheiden als ik.
:trollface:

Allemaal even bloodwork doen en eventueel AI verhogen indien nodig. E2 lijkt een beetje hoog te komen bij sommigen.
Ahhh, zou dat het probleem zijn?
2022-10-06 05_12_56-19 april 2022 - 135mg p week.pdf - Profile 1 - Microsoft​ Edge.png

Lijkt wel op jonge Arnold

Terug
Naar boven