- Waardering
- 27.873
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Boeh......

daar schrok je van hé ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeh......

Wie of wat is katlino ?Het enige wat je doet is katlino d'r aars schoonlikken en Meeuw bashen. Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik je een onderkruiper vind. Het parasiet deel omdat het wel moet zijn dat je er zelf een ongelofelijk warm en fuzzy gevoel van krijgt als Meeuwke weer pissed is.
Komt niet door je opmerking maar omdat je zon schijtfysiek hebtLoop dan niet te janken als ik een algemene grap over huidskleur maak als je zelf ook geen normen of waarden erop nahoudt.
dat hadden we net vastgesteld toch?Voel me echt gediscrimineerd nu, hoe durf je.Komt niet door je opmerking maar omdat je zon schijtfysiek hebtdat hadden we net vastgesteld toch?
Tegenwoordig is het al raar dat je bij een lekker wijf een kut verwacht...Je trouwt ook niet met een lekker wijf met een kut karakter.![]()
Nee, tegen die tijd zijn ze vaak al niet meer lekker.Je trouwt ook niet met een lekker wijf met een kut karakter.![]()
Is vaker een gebrek aan ruggengraat of gebrek aan iq van die ventWaarschijnlijk synchroniseert dat kut karakter met het kut karakter van hun vent?

Slap aftreksel van @Kathlinoo
t*ring. Streef fysiek man.Bekijk bijlage 569254
Einde cut/begin rebound. Volgens mij had ik hier net weer 2 dagen 5k kcal gehad. Rond de 100 kg
Bekijk bijlage 569255
Einde rebound. Even uit m'n hoofd 112.4 kg.
Meh. Beetje zwart wit. En het ligt dan ook wel aan het onderwerp/topic. Of bedoel je met 'hier' dit topic?Als anonieme mensen hier gaan klieren, dan vind ik dat vrij irritant. Wat als ze uberhaupt helemaal niet trainen? Of van die lelijke trollen zijn.
Maar nu laat hij een streef fysiek zien en dan kan ik dat persoonlijk al veel beter hebben ja.
Dat ben je in ieder topic, wat zegt dat dan nog?

Noem je me nou dik?
Je bent een mentale knuffelbeer.
Ahhh, zou dat het probleem zijn?Allemaal even bloodwork doen en eventueel AI verhogen indien nodig. E2 lijkt een beetje hoog te komen bij sommigen.