XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Yep... ene dag 1290 andere dag 1600 en dat om en om. Ik voel me net een konijn af en toe met al dat sla en komkommer. Nog 64 nachtjes dan hoop ik er vanaf te zijn... had ik eerder maar beter moeten opletten, paar keer flink uit de bocht gevlogen afgelopen weken.

Yep... ene dag 1290 andere dag 1600 en dat om en om. Ik voel me net een konijn af en toe met al dat sla en komkommer. Nog 64 nachtjes dan hoop ik er vanaf te zijn... had ik eerder maar beter moeten opletten, paar keer flink uit de bocht gevlogen afgelopen weken.
hm!! Kerst komt eraan! Wel meedoen graag! :kerst:

En dat op 190cm :(

Knap hoor. Wel erg laag in calorieën, zou er niet aan moeten denken :o

Met een “paar keer uit de bocht vliegen” eindig je niet op een africa dieet van 1200 kcal pd, is ook erg ongezond en waars ver beneden onderhoud.

Denk aan je vetten die je als vrouw hard nodig hebt anders zal je thuis niet te genieten zijn na weken op een low fat dieet als vrouw zijnde…

Dat zou voor mij eerder een reden zijn om een beetje meer te gaan eten in de hoop dat de binges/"uit de bocht vlieg" momenten minder worden.

hm!! Kerst komt eraan! Wel meedoen graag!
Wat gaan wij doen dan?

Knap hoor. Wel erg laag in calorieën, zou er niet aan moeten denken
Thanks, het ene moment kan ik het echt goed het aan, het andere moment vraag ik me af waar ik het voor doe. Maar even tanden op elkaar
Denk aan je vetten die je als vrouw hard nodig hebt anders zal je thuis niet te genieten zijn na weken op een low fat dieet als vrouw zijnde…
Macro's zijn ok. Vetten let ik idd wel op!
Dat zou voor mij eerder een reden zijn om een beetje meer te gaan eten in de hoop dat de binges/"uit de bocht vlieg" momenten minder worden.
Hmm niet echt binges! Als ik in m'n vertrouwde omgeving ben is het best goed te doen! Als ik maar m'n prepjes kan eten. Maar vorige week voor werk naar buitenland. Op hotelkamer en elke avond uit eten, dan vind ik het lastig om tijdens de maaltijden lager in kcal te eten.

Als je op reis bent dan wordt het op dat soort kcals idd vooral schade beperken.

50A5FB3A-E6F1-4755-8B3F-847AD5C933A2.jpeg

Terug
Naar boven