MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Volgens mij verwar je nu pinda met robs.

Hij heeft op het moment toch een beetje gelijk. Sinds ik vorig jaar februari mijn achillespees compleet afscheurde krijg ik ze niet meer goed in verhouding met mijn bovenlichaam. Over kuiten nog maar helemaal te zwijgen, die waren al niet in verhouding en het is er helaas niet beter op geworden.

Hij heeft op het moment toch een beetje gelijk. Sinds ik vorig jaar februari mijn achillespees compleet afscheurde krijg ik ze niet meer goed in verhouding met mijn bovenlichaam. Over kuiten nog maar helemaal te zwijgen, die waren al niet in verhouding en het is er helaas niet beter op geworden.

Hoe scheur je zoiets af dan? Mooi k*t.

Ok niet lachen. Het leuk me leuk om weer eens te gaan voetballen. Vroeger altijd bij VVV in de jeugd gespeeld, dus dacht eens kijken of ik het nog steeds kan. Wilde sowieso ff minderen met het bodybuilding gebeuren dus dacht dat voetballen wel een leuke afleiding was. De derde training opeens een enorme knal die over het hele veld te horen was. Wist direct hoelaat het was. Heb 12 weken in het gips gezeten en daarna nog eens minimaal 12 weken fysio voordat ik weer een beetje kon squatten met meisjesgewichten. Heb er nu overigens nog steeds af en toe last van en zal ook nooit 100% weggaan.

En om het toch maar ontopic te houden een foto van (ik meen) ca 3 weken geleden. Wilde eigenlijk pas fotos plaatsen als ik rond de 6% sta maargoed.

image.jpg

woon je ook omgeving venlo dan robs

Big! Goed bezig!

Mooie schoenen collectie Rob! Werk aan je legs, die zien er skinny uit man. (lol...)
Streef fysiek! 10/10

goed fysiek rob, wat weeg je hier +- ?

****ing monster ben je nog steeds!

Terug
Naar boven