Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

mooie onderbroek ook.

Ecto coming through
Na rug/tri tren
armtri18-02-142_zps58341d67.jpg

Er worden hier eindelijk weer foto's gepost :thumbs:

goodonebro

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

****ing hell jij houdt wel van schoenen en tasjes.

/joke, sick fysiek bro..! jelly as ****
Wat zijn je blessure ervaringen?

Ik hou wel van schoenen, maar grootste deel wat je daar ziet is van mijn vriendin :D Heeft wel 100 paar schoenen, gek wordt je ervan als je er weer eens bijna over struikelt.

Ik brak in september 2012 mijn hand (6 weken niet trainen), februari 2013 scheurde ik mijn achillespees af (12 weken niet trainen en daarna lang revalidatie) en in september 2013 ben ik voor de 2e keer geopereerd aan mijn borst (weer 6 weken niet trainen). Al met al dus sinds september 2012 ruim 24 weken totaal niet in de sportschool geweest. Heb daarom ook lang niet zoveel vooruitgang kunnen boeken als ik had gewild. Hopen dat ik vanaf nu blessurevrij blijf ;)

Verder af en toe wat last van elleboog, knie en schouder. Maar daar kan je wel omheen trainen.

jammer

je had wat lager ook erop moeten zetten

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

jammer

je had wat lager ook erop moeten zetten

Durf bijna niet meer te posten maar vooruit..

Gewicht en vp geen idee op dit moment.
Helaas wel weer wat kwijt sinds ik hier in het prachtige regenland ben.. Gelukkig zaterdag weer terug.

245j8uh.jpg

Terug
Naar boven