Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ok niet lachen. Het leuk me leuk om weer eens te gaan voetballen. Vroeger altijd bij VVV in de jeugd gespeeld, dus dacht eens kijken of ik het nog steeds kan. Wilde sowieso ff minderen met het bodybuilding gebeuren dus dacht dat voetballen wel een leuke afleiding was. De derde training opeens een enorme knal die over het hele veld te horen was. Wist direct hoelaat het was. Heb 12 weken in het gips gezeten en daarna nog eens minimaal 12 weken fysio voordat ik weer een beetje kon squatten met meisjesgewichten. Heb er nu overigens nog steeds af en toe last van en zal ook nooit 100% weggaan.

zie je vaak hè. Dat de ergste blessures vaak dan niet eens door bodybuilding zelf komen.

Potverdomme Rob, wat een topfysiek. Naar mijn smaak hoeft VP niet lager.

zie je vaak hè. Dat de ergste blessures vaak dan niet eens door bodybuilding zelf komen.

heb ik ook last van, vorig jaar enkelbanden ingescheurd met handbaltoernooitje. Nu begin ik volgens mij shin splints te krijgen van paar x hardlopen

inbe4 lief dagboek

in before rob s test only 250 mg per week :p

wat doe je ervoor ? voelde het vorige week voor het eerst en trekt totaal niet weg, na hardlopen of yoke doet het best pijn. Nu maar eens gegoogeld en ga kuiten ook maar foam rollen en rekken.

Ik voetbal op zondagen en als het op kunstgras is dan weet ik al meteen dat het weer huilen wordt :treuren:
Wat voor hardlooptechniek hanteer je? Door mijn 'heelstrike' naar een 'midfootstrike' te veranderen.

Wat ik heeel graag wil proberen is mn tibialis optrainen met een DARD.
Aanschaf vind ik te duur maar moet makkelijk zelf te maken zijn:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik voetbal op zondagen en als het op kunstgras is dan weet ik al meteen dat het weer huilen wordt :treuren:
Wat voor hardlooptechniek hanteer je? Door mijn 'heelstrike' naar een 'midfootstrike' te veranderen.

Wat ik heeel graag wil proberen is mn tibialis optrainen met een DARD.
Aanschaf vind ik te duur maar moet makkelijk zelf te maken zijn:
[Link niet meer beschikbaar]

hardloop techniek ? ik ren gewoon, moet af en toe helaas nog op school. Is maar zelden, maar 1x is meteen te veel geweest weer.

kun je dat machinetje niet simuleren met bands ofzo ?

hardloop techniek ? ik ren gewoon, moet af en toe helaas nog op school. Is maar zelden, maar 1x is meteen te veel geweest weer.

kun je dat machinetje niet simuleren met bands ofzo ?

Misschien toch de moeite voor jou om eens op te zoeken en volgende keer een klein beetje op te letten waar je je voeten neerzet. Gaat erom dat je iets vooroverleunt vanuit je enkels en je je voeten onder je heupen neerzet en dus niet vóór je zwaartepunt. Maar zijn genoeg illustratieve videos over die dat veel beter uitleggen.

Ja heb al vanalles geprobeerd met een schijfje op de voet, cables en lying hamstring curl machine. Maar echt handig is geen van allen eigenlijk.

In Posterholt bij Goos, My basic club Roermond en af en toe Haefland in Brunssum.

goed fysiek rob, wat weeg je hier +- ?

Als ik me niet vergis ca 110kg. Gewicht gisteren was nog 109.9kg terwijl ik zeker 1 tot 2% kwijt ben tov deze foto. Was wel na een junkdag :D

****ing monster ben je nog steeds!

Thnx.

in before rob s test only 250 mg per week :p

Nee, dat ook weer niet maar ik doe absoluut niks geks en de boog staat ook lang niet het hele jaar gespannen.

Waarom zou je ook meer doen, aas is toch maar 10% van al je groei. :s

90% talent.

Juist :D

Potverdomme Rob, wat een topfysiek. Naar mijn smaak hoeft VP niet lager.

Wil een keertje zien hoe het eruit ziet op +-4%. Vergt wel wat extra discipline waar ik af en toe wel moeite mee heb ;) Tot nu toe nog geen cardio of vetverbranders ala Ephedrine gebruikt dus moet hoop ik wel gaan lukken.

Klopt. Door krachttraining nog nooit iets ergs gehad. Af en toe wat pijn aan schouders en knieën maar niks ernstigs.

Thnx!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Em87
Misschien toch de moeite voor jou om eens op te zoeken en volgende keer een klein beetje op te letten waar je je voeten neerzet. Gaat erom dat je iets vooroverleunt vanuit je enkels en je je voeten onder je heupen neerzet en dus niet vóór je zwaartepunt. Maar zijn genoeg illustratieve videos over die dat veel beter uitleggen.

Ja heb al vanalles geprobeerd met een schijfje op de voet, cables en lying hamstring curl machine. Maar echt handig is geen van allen eigenlijk.

zal eens wat googlen thx

Als ik me niet vergis ca 110kg. Gewicht gisteren was nog 109.9kg terwijl ik zeker 1 tot 2% kwijt ben tov deze foto. Was wel na een junkdag :D

ben je niet hele dag door lui op dat gewicht? ik ging werke en zodra ik thuis was paar uur slapen en daarna trainen :D

hier nog een foto van mij toen ik rond dat gewicht zat, momenteel stuk kleiner rond de 95kg

30nfy11.jpg

waar zijn je eps

ben je niet hele dag door lui op dat gewicht? ik ging werke en zodra ik thuis was paar uur slapen en daarna trainen :D

hier nog een foto van mij toen ik rond dat gewicht zat, momenteel stuk kleiner rond de 95kg

30nfy11.jpg

zo zie je maar wat je natty kunt bereiken... respect:cool:

Was via snapchat en vond hem best nice. Koud genomen

uploadfromtaptalk1392678221574.jpg

Was via snapchat en vond hem best nice. Koud genomen

goodonebro

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

En om het toch maar ontopic te houden een foto van (ik meen) ca 3 weken geleden. Wilde eigenlijk pas fotos plaatsen als ik rond de 6% sta maargoed.

****ing hell jij houdt wel van schoenen en tasjes.

/joke, sick fysiek bro..! jelly as ****
Wat zijn je blessure ervaringen?

30nfy11.jpg
dayum man..beest ook. Wat meten je armen hier?

Terug
Naar boven