AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

71 kg 😬

20221031_065703.jpg

Laatst bewerkt:
71 kg bij jouw korte (lengte gaan we het noet noemen) en dan zo'n taille is helemaal niet gek.

Is dit het zwaarst wat je geweest bent sinds lang?
Nee dat was iets in de 90. Denk dat ik nu langzaam weer op 't niveau van voor corona zit. Mijn benen waren toen wel wat voller, maar nu is het in mijn ogen allemaal wat beter in verhouding

Screenshot_20221031-112021_YouTube.jpg

Nee dat was iets in de 90. Denk dat ik nu langzaam weer op 't niveau van voor corona zit. Mijn benen waren toen wel wat voller, maar nu is het in mijn ogen allemaal wat beter in verhouding

Screenshot_20221031-112021_YouTube.jpg
Misschien kunnen we deze naar Asha ten Broeke (VK) sturen?

Misschien niet juiste topic, maar recent gyno operatie gehad. En vind zelf mijn chest rechts op foto er raar uitzien qua shape? Any thoughts? alles eruit of is het wss vet ? bepaalde oefeningen om dit te fixen ?

Bijlagen

• unnamed.png
    unnamed.png
    700 KB · Weergaven: 128
Misschien niet juiste topic, maar recent gyno operatie gehad. En vind zelf mijn chest rechts op foto er raar uitzien qua shape? Any thoughts? alles eruit of is het wss vet ? bepaalde oefeningen om dit te fixen ?
Nee hoor, je tepeltjes zien er gezond en blij uit.
Ze wippen wat naar boven wat mij echt verschrikkelijk opwind.

Kilootje of tien afvallen en het zal er al een stuk strakker uitzien

Fijn om ff iemand objectief te horen man. Voel nog wel allemaal knobbels in mn borst wat niet als littekenweefsel aanvoelt. Vandaar dat ik nog bang ben dat er wat zit.
Til je armen op en maak nog een foto, dan is het mee duidelijk

Terug
Naar boven