AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb je het over mijn piemol of wat lul je nu ?

Over de overblijfselen van dat oude gerimpelde piemeltje van jou valt waarschijnlijk niet heel veel te zeggen.

Doelde er meer op dat jij niet in de positie bent om opmerkingen te maken over andermans lengte.

Ik met mijn 185 ben dat wel.

Gay ass oude manlet dat je bent

Over de overblijfselen van dat oude gerimpelde piemeltje van jou valt waarschijnlijk niet heel veel te zeggen.

Doelde er meer op dat jij niet in de positie bent om opmerkingen te maken over andermans lengte.

Ik met mijn 185 ben dat wel.

Gay ass oude manlet dat je bent
18.5cm meat, niks mis mee. omdat jij een pikkie bent van 1.85m mag je wel over size oordelen, ga fietsen man. Zie eerst maar dat je zo oud wordt als ik en er ooit zo goed uit gaat zien.

18.5cm meat, niks mis mee. omdat jij een pikkie bent van 1.85m mag je wel over size oordelen, ga fietsen man. Zie eerst maar dat je zo oud wordt als ik en er ooit zo goed uit gaat zien.
Iedereen heeft een mega lul als je het vraagt, toch wijzen de statistieken anders uit:roflol:

En je doet altijd wel stoer over je fysiek hier, post eens een foto dan. Die lelijke kop van je mag je blurren

Iedereen heeft een mega lul als je het vraagt, toch wijzen de statistieken anders uit:roflol:

En je doet altijd wel stoer over je fysiek hier, post eens een foto dan. Die lelijke kop van je mag je blurren
Ben ik een keer eerlijk dat ik geen 21-23cm heb, is het weer niet goed.

Nu begrijp ik je reactie over mijn gewicht. 1.70 en 97kg :O hoeveel schat je je vp in? Handig voor mij om te weten tot hoeveel kg ik goed spier zou kunnen opbouwen
Plak er geen cijfer op maar nog zichtbare abs, lijnen op benen en veins.

Maar mijn reactie ging meer over het feit dat er voldoende ruimte is om makkelijk kg's aan te zetten en het mij verbaasd dat je met gear nog steeds op dergelijke stats staat. Je zult echt eens wat meer gaan moeten vreten...

Maar mijn reactie ging meer over het feit dat er voldoende ruimte is om makkelijk kg's aan te zetten en het mij verbaasd dat je met gear nog steeds op dergelijke stats staat. Je zult echt eens wat meer gaan moeten vreten...
Flink gewicht bijna de magische 100kg op die lengte. Wat run je qua gear nu?

Mag ook pb natuurlijk hihi

-

Laatst bewerkt:

Ben expres gaan cutten tot 11% omdat ik beter spier kan aanmaken op deze vetpercentage dan 20% (waar ik voorheen op was). Wil nu juist spieren aanmaken, waaronder meer vreten. Gear erbij om dit proces te versnellen

Nee joh heeft met meer factoren te maken zoals je skelet. Ik zie er bv 'zwaar' uit bij 83kg terwijl een ander met de zelfde lichaamslengte er pas bij 90+kg zo uit ziet.

Terug
Naar boven