Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is meer voor een schatting. Ik zou niet gedacht hebben dat iemand van 170 de 100kg kan bereiken zonder vet hoge vp. Met of zonder gear, dit leek mij altijd fking veel
Dat komt omdat jij nu beginner bent, en lange weg te gaan. Niet om te bashen, maar met 14j had ik dezelfde stats als jij nu.(1.76m) Je moet ergens beginnen natuurlijk, en jij doet dat nu met 21j(uit mijn hoofd) Beter is om jezelf niet te vergelijken, maar de focus op jezelf te houden

Het is meer voor een schatting. Ik zou niet gedacht hebben dat iemand van 170 de 100kg kan bereiken zonder vet hoge vp. Met of zonder gear, dit leek mij altijd fking veel
Jij hebt nog nooit buffe, relatief droge mensen gezien of wat?

30 + (lengte - 100) is idd netjes, zeker op 1.70 kun je jezelf dan wel aardig buff noemen.

1670936811379.png

1m70 of minder, 98kg

Nee joh heeft met meer factoren te maken zoals je skelet. Ik zie er bv 'zwaar' uit bij 83kg terwijl een ander met de zelfde lichaamslengte er pas bij 90+kg zo uit ziet.
Ja ik krijg ook altijd te horen dat mensen mij zwaarder schatten dan ik eruit zie

Heeft idd met botstructuur en dikte te maken en dat ligt ook weer in lijn met hoeveel massa je kan aanzetten

@jhonfromtokyo
Dus puur omdat Kameel dit lukt zegt niets over je eigen mogelijkheid :p

Ik denk zelf dat ik nooit de 100kg aan ga kunnen tikken hoeveel fucking gear ik ook gebruik

Dat komt omdat jij nu beginner bent, en lange weg te gaan. Niet om te bashen, maar met 14j had ik dezelfde stats als jij nu.(1.76m) Je moet ergens beginnen natuurlijk, en jij doet dat nu met 21j(uit mijn hoofd) Beter is om jezelf niet te vergelijken, maar de focus op jezelf te houden
Hij begint niet met maat, hij heeft er 3 sarm en 1 anavar kuur opzitten. 😂 Verder met je eens idd. Ik oog op 1.93 en 110 kg bij 10% redelijk terwijl een gast die ik ken met dezelfde stats echt een buffel is. Stats vergelijken heeft geen zin.

Hij begint niet met maat, hij heeft er 3 sarm en 1 anavar kuur opzitten. 😂 Verder met je eens idd. Ik oog op 1.93 en 110 kg bij 10% redelijk terwijl een gast die ik ken met dezelfde stats echt een buffel is. Stats vergelijken heeft geen zin.
Bedoel eigenlijk met serieus trainen,voeding etc. over gebruik van hebben we het al uitgebreid over gehad.

Camelus is ook niet zo maar iemand. Waar hij hard werkt en aanleg zal hebben heb jij waarschijnlijk geen aanleg en hard werken ....daar twijfel ik een beetje over.

Camelus is ook niet zo maar iemand. Waar hij hard werkt en aanleg zal hebben heb jij waarschijnlijk geen aanleg en hard werken ....daar twijfel ik een beetje over.
Beetje lastig te zeggen als je nog maar 21 bent😂. Hij heeft nog veel jaren te gaan net zoals ik

Jasper is nog maar 20 ;)

Ben expres gaan cutten tot 11% omdat ik beter spier kan aanmaken op deze vetpercentage dan 20% (waar ik voorheen op was). Wil nu juist spieren aanmaken, waaronder meer vreten. Gear erbij om dit proces te versnellen

Ik snap de insteek wel maar het is meer dat ik van mening ben dat je pas moet gaan kuren wanneer je weet hoe je kunt gainen en dat je dit vol weet te houden, met dergelijke stats kan je mij niet wijsmaken dat je die discipline en kennis hebt.

Ik snap de insteek wel maar het is meer dat ik van mening ben dat je pas moet gaan kuren wanneer je weet hoe je kunt gainen en dat je dit vol weet te houden, met dergelijke stats kan je mij niet wijsmaken dat je die discipline en kennis hebt.
Volledige kennis hierover heb ik ook niet, daarom dat ik het doe onder begeleiding van een coach. Ik begrijp dat ik je niet zomaar kan wijsmaken betreft discipline, hoop dat je dit anders zal zien met de tijd.

je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd
(gear begin je mee om je natuurlijke massagrens te verleggen en das 10kg boven je lengte)

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven