- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Of net wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of net wel

Lager gewicht, betere ROM en tragere negative en dan moet het goedkomen 👍
Bovenstaande combinatie lijkt me eerder de oorzaak van uitblijven van hypertrofie.Lager gewicht, betere ROM en tragere negative en dan moet het goedkomen 👍
Word je niet meer gecoacht?Zolang je tot failure gaat, binnen de juiste reprange en dus met goede ROM enz, dan maakt de zwaarte van het gewicht toch niet uit? Het gaat om de prikkel van de spier ten slotte.
Zolang je tot failure gaat, binnen de juiste reprange en dus met goede ROM enz, dan maakt de zwaarte van het gewicht toch niet uit? Het gaat om de prikkel van de spier ten slotte.

Benen hebben dikke weights nodig. Zulke grote spieren ga je niet doen groeien met 3cm meer rom als je maar 50%weight gebruikt. #powerlifter standpunt 😅
je hebt gewoon dikke poten door roids!Ook weer zoiets.
Ik squat max 140-160 kg en vaak zelfs minder dan dat en durf wel te stellen dat ik een van de dikkere benen van dit forum heb wat actieve leden betreft.
Het is voornamelijk genetics allemaal. Als je genetische kippenpoten hebt kan je doen wat je wil en omgekeerd geldt dat ook.

Wat versta je onder failure? Met het aantal herhalingen wat jij doet, gok ik dat je op verzuring doelt?Zolang je tot failure gaat, binnen de juiste reprange en dus met goede ROM enz, dan maakt de zwaarte van het gewicht toch niet uit? Het gaat om de prikkel van de spier ten slotte.
Maar ik ken ook niemand die heavy squat en chicken legs heeft 😅. Nee tuurlijk je hoeft niet balls to the wall te gaan. Maar wat weights doen wel goed voor die beentjes denk ik toch. Ik was vroeger zelf 1.83cm en 58kg. Skinny b*ch ecto. Nu ben ik 94kg en heb toch decent benen gekregen (vind ik) enkel met squats.Ook weer zoiets.
Ik squat max 140-160 kg en vaak zelfs minder dan dat en durf wel te stellen dat ik een van de dikkere benen van dit forum heb wat actieve leden betreft.
Het is voornamelijk genetics allemaal. Als je genetische kippenpoten hebt kan je doen wat je wil en omgekeerd geldt dat ook.
Ken trouwens niemand met slechte benen die door middel van zwaar te squatten etc ineens goede benen heeft gekregen. Meestal werkt de TUT zooi toch beter
Denk dat het hem meer zit in dat je door heavy squatten leert geen b*ch te zijn tijdens je legdays en dat dus een goede overdracht levert naar andere oefeningenMaar ik ken ook niemand die heavy squat en chicken legs heeft 😅. Nee tuurlijk je hoeft niet balls to the wall te gaan. Maar wat weights doen wel goed voor die beentjes denk ik toch.
+1. Ik heb nu niet het gevoel dat ik iets voel in mijn benen tijdens het squatten en is meer een full-body oefening geworden. Een legpress o.i.d voel ik daarentegen enkel en alleen in de benen. Dus lijkt me logisch dat benen daar meer van groeien moest je even zwaar gaan als tijdens een squat?Denk dat het hem meer zit in dat je door heavy squatten leert geen b*ch te zijn tijdens je legdays en dat dus een goede overdracht levert naar andere oefeningen
Denk dat het hem meer zit in dat je door heavy squatten leert geen b*ch te zijn tijdens je legdays en dat dus een goede overdracht levert naar andere oefeningen
Wat zijn dat?Iedereen heeft dikke benen, maar shredded hams of diepe cuts in de quads ho maar, nog niet gepraat over criossant glutes
Nee gewoon geen beweging meer in de leg press. Wat ik ook wil of doe, hij gaat niet meer omhoog.Wat versta je onder failure? Met het aantal herhalingen wat jij doet, gok ik dat je op verzuring doelt?
Ja maar juist de meeste mensen kunnen dus niet die intensiteit leveren op een leg press omdat je makkelijk na je rep kan stoppenIs dat zo?
Ik vind een 20 rep leg press met constante spanning op je poten waarbij het melkzuur uit je oren spuit een veel betere manier om je inner b*ch te verdrijven dan als een megool met slechte vorm een good morning achtige squat te doen voor 5 kutreps met veels te veel gewicht.
Maar goed ook deze discussie is al vaak genoeg gevoerd.
Ik ga met mijn p**mel spelen doei