- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Haha legday op sokken idd, enkel mobiliteit is beter zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha legday op sokken idd, enkel mobiliteit is beter zo

Ik heb wel dikke benen.
Is dat zo?
Ik vind een 20 rep leg press met constante spanning op je poten waarbij het melkzuur uit je oren spuit een veel betere manier om je inner b*ch te verdrijven dan als een megool met slechte vorm een good morning achtige squat te doen voor 5 kutreps met veels te veel gewicht.
Maar goed ook deze discussie is al vaak genoeg gevoerd.
Ik ga met mijn p**mel spelen doei
Je mist de grap.
Ging over zijn hoofd

Ik ben groot fan maar wat is er nu eigenlijk een paar jaar geleden met kerst gebeurt?Nee ik snap dat jij jezelf dik en lelijk vindt en ik geef je ook geen ongelijk...maar ik dacht ik doe eens even lief...
Misschien dat je met hem kan afspreken in een parkje, kan ie het in geuren en kleuren vertellenIk ben groot fan maar wat is er nu eigenlijk een paar jaar geleden met kerst gebeurt?
Nou ja ik ga niks zeggen nu straks krijg ik weer een punt. Maar in een park afspreken is prima als het niet te koud is.Misschien dat je met hem kan afspreken in een parkje, kan ie het in geuren en kleuren vertellen
Toch vind ik (persoonlijk) de front double biceps in je log imposanter

Fixed that for you.Misschien dat je met hem kan afspreken in een parkje, kan ie het in geuren en kleuren duidelijk maken

Wanneer gaat het haar eraf? Ik denk dat het je jonger gaat laten lijken.
Geef mij eens van dat spul waar jij aan zifis dat een tattoo van de Red Hot Chilli Peppers op je biceps?
Neen, maar ik snap de logica wel.is dat een tattoo van de Red Hot Chilli Peppers op je biceps?