MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Iedereen heeft dikke benen, maar shredded hams of diepe cuts in de quads ho maar, nog niet gepraat over criossant glutes
Maar waarom zou je dat willen buiten wedstrijd context?
Loop liever rond met dikke benen dan een paar streepjes op mn glutes die niemand iets interesseren

Je lijkt net een crypto trader die 1x 50 euro winst heeft gemaakt en daar nu zijn hele persoonlijkheid van maakt.
Ja want zo shredded is puur “geluk” en aan komen waaien.

Kunt het ook andersom bekijken en denken als iemand al zo diep kan gaan in zijn eerste prep wat komt er dan nog allemaal meer aan?

Maar nee misgunnen maximaal, maar ondertussen nog nooit single digit bf gehaald, random excuse blablablablabla.

Kunt het ook andersom bekijken en denken als iemand al zo diep kan gaan in zijn eerste prep wat komt er dan nog allemaal meer aan?

Maar nee misgunnen maximaal, maar ondertussen nog nooit single digit bf gehaald, random excuse blablablablabla.
Ok Cbum, calm down.
De discussie ging over hoe je het beste dikke benen kan krijgen en jij trekt weer heel de discussie naar jezelf toe met je streepjes in je billen. Daar ging het toch helemaal niet over.

Niemand misgunt je iets. Denk dat 't gros hier 't alleen maar leuk vindt dat de volgende Mr O hier zit. Ondanks jd shape ben je echter 5e geëindigd in de beginnersklasse dus tot je de overalls aan elkaar wint is een beetje bescheidenheid misschien op z'n plaats ouwe.

Nee jij begint opeens over je definitie van je glutes en hamstrings terwijl letterlijk NIEMAND het daar over heeft en de discussie ging over dikke benen?
En nu opeens misgunnen we omdat jij een totaal irrelevant onderwerp aansnijd
Ik gun iedereen z'n shine, behalve natties grapje

Ok Cbum, calm down.
De discussie ging over hoe je het beste dikke benen kan krijgen en jij trekt weer heel de discussie naar jezelf toe met je streepjes in je billen. Daar ging het toch helemaal niet over.
Ik heb ipv strepen gewoon dikke putten in mijn billen.

Maar ik ken ook niemand die heavy squat en chicken legs heeft 😅. Nee tuurlijk je hoeft niet balls to the wall te gaan. Maar wat weights doen wel goed voor die beentjes denk ik toch. Ik was vroeger zelf 1.83cm en 58kg. Skinny b*ch ecto. Nu ben ik 94kg en heb toch decent benen gekregen (vind ik) enkel met squats.

Maar een mix van beide zal wss wel het best zijn.

Uhm... @Robin

Denk sws dat diepe cuts in quads in eerste instantie conditioning is maar verder dan dat vooral genetisch. Niet iedereen krijgt dikke lijnen in zen quads hoe diep ze ook gaan.

20221220_141253.jpg

Mijn Di(r)kie op traint op sloffen :heart:

• Love
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven