MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Met getrimde baard en goed kapsel ziet hij zo 15 jaar jonger uit idd
Hoe ga ik er dan ooit als een wizard uitzien, gekkie.
Ik ben over een dikke week 44 jaar maar heb er echt geen enkele behoefte aan om er jonger uit te zien en mijn vrouw zegt dat van haar de baard spierwit mag worden.
Mezelf jonger voelen doe ik wel mijn best voor.

Ik ben over een dikke week 44 jaar maar heb er echt geen enkele behoefte aan om er jonger uit te zien en mijn vrouw zegt dat van haar de baard spierwit mag worden.
Ik denk ook dat dit jou juist jou maakt..:D

Je kan ook net als ik grand wizard worden.

Kijk, ik redeneer precies hetzelfde. Als ik er 10 jaar jonger zou uitzien zou ik veel minder.... nu ja ik ga het hier niet meer over hebben want ik krijg altijd negatieve commentaar dan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Kijk, ik redeneer precies hetzelfde. Als ik er 10 jaar jonger zou uitzien zou ik veel minder.... nu ja ik ga het hier niet meer over hebben want ik krijg altijd negatieve commentaar dan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
Nee geen idee, leg eens uit.

Heeft het iets te maken met Equador? Wat was er gebeurd in Equador?

Ja misschien pas ik dat ook nog wel aan.

Dat hebben we nu wel gehad, we kunnen bijna zeggen dat is zo 2022 en het achter ons laten.
Ik zal mijn best doen me in 2023 ook wat volwassener te gedragen, voel me geestelijk en lichamelijk nog achteraan 20 maar in realiteit ben ik ook al bijna 51...
Maar mag ik nog 9 dagen gek doen dan ?

Je kan ook net als ik grand wizard worden.
Zijn buren zullen er niet eens vreemd van opkijken als hij in een laken door de tuin loopt na al die bijzondere oefeningen.

Maar onder die puntmuts ziet niemand hoe hij z'n baard en haar draagt.

Ik vraag me wel opeens af hoe jouw koksmuts eruit ziet....

C0981F5D-9116-438D-900F-0051A553C688.jpeg

🐷🐷

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven