- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt geen slecht fysiek kerel haal jezelf niet zo naar beneden. Kijk naar jezelf en niet naar anderen.Heel hypocriet want ben zelf ook een skinny b*ch die soms tanktops draagt maar ik vind het er bij echt veel gasten gewoon niet uitzien
40kg en dan komen ze de gym binnen met shorts en een tanktop
Dat zijn echt van die schoolshooters
Eens, dat hoor je een beetje te verdienen met een fatsoenlijk fysiek. Je staat echt enorm voor lul als je met je 35 cm armpjes staat te poseren in je hemdje.No hate maar zou voorlopig nog ff niet in een tanktop trainen bro. Misschien over een jaar of 5-7.
Goed vooruitgegaan meeuw
FixedHeel hypocriet want ben zelf ook een skinny b*ch die soms te kleine tanktops draagt maar ik vind het er bij echt veel gasten gewoon niet uitzien

Beef!! 💪
Ik heb 37 atm dus ik mag wel🥲Eens, dat hoor je een beetje te verdienen met een fatsoenlijk fysiek. Je staat echt enorm voor lul als je met je 35 cm armpjes staat te poseren in je hemdje.
Wel eens tbh, ik zie waar @Spambod van komt. Ik draag het meer om mijzelf te herinneren/motiveren hoe ik eruit wil zien. Vind het zelf ook niet een fijne zicht, vooral witte tank tops🤣Heel hypocriet want ben zelf ook een skinny b*ch die soms tanktops draagt maar ik vind het er bij echt veel gasten gewoon niet uitzien
Jij zit zeker ook bij de tanktopgang?
Waarom? Als hij dat graag wil moet hij dat toch weten? Wat maakt je fysiek uit en dan pas mag je in tanktop 😂😂 echt
Soms niet altijd. Meestal oversized shirts
Siggi's of reken ik verkeerd