- Waardering
- 1.002
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede shape, je lijkt alleen 20 jaar ouder na de tannIs geen laaste foto. Of een gymfoto.
Maar toch wel even delen 1 dag uit - SHOWDAY op iron maiden 22
3x goud
1x zilver![]()
Fixed 😅Goede shape, je lijkt alleen 20 jaar ouder na de tren
Moet jij dan ook niet eens aan de tren?

Nee ik sowieso niet
Pff, flink wat massa op die sweep geplakt. Teardrop lijkt ook veel dikker zo te zien. Netjes hoor.
MeewBicep
Wanneer festival dan @th0mazPff, flink wat massa op die sweep geplakt. Teardrop lijkt ook veel dikker zo te zien. Netjes hoor.
MeewBicep
Nou moet je niet te hard van stapel lopen.

Misschien alleen brengen en halen als jij je rijbewijs hebt

Kan jij niet wat regelen? Zo'n seniorenpas krijg je korting mee toch?Misschien alleen brengen en halen als jij je rijbewijs hebt![]()
![]()
Nee mann die heb ik nog niet...Kan jij niet wat regelen? Zo'n seniorenpas krijg je korting mee toch?
Ik ga sowieso nooit naar festivals. Kut tijden en te veel licht. Raves zijn nog wel oké.
Als je in Groningen bent moet je eens naar Paradigm gaan, dat is vet helemaal donker en in een oude fabriek, en techno. Als je een keer in groningen bent toevallig en je gaat naar paradigm kan je me een PM sturen dan ben ik wel in. Maar denk dat het te ver weg voor je is, Groningen is wel echt een chille stad voor raves, allemaal uni trutjes (heb ik nu niks aan omdat ik een relatie heb)Ik ga sowieso nooit naar festivals. Kut tijden en te veel licht. Raves zijn nog wel oké.
Gewoon vreemdgaan manAls je in Groningen bent moet je eens naar Paradigm gaan, dat is vet helemaal donker en in een oude fabriek, en techno. Als je een keer in groningen bent toevallig en je gaat naar paradigm kan je me een PM sturen dan ben ik wel in. Maar denk dat het te ver weg voor je is, Groningen is wel echt een chille stad voor raves, allemaal uni trutjes (heb ik nu niks aan omdat ik een relatie heb)