MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik durf ook nog geen tanktop aan.

3d3d3.jpg

Ik durf niet naar de gym als jij er bent :(
Zo lelijk ben ik toch ook weer niet.

je ziet er best smal uit ngl, die alpha male achter jou daarentegen... hij heeft een echte X frame, in zijn benen.
MOGGED.

Op deze foto lijken je biceps veel te groot ten overzichte van de rest
Klopt, zo heb ik ze het liefst.

Na hoeveel sets bicep curls was dit?
Over 9000.

f**k die low dose shit abii, ik ga echt veel te fucking lekker op deze blast

Mentaal nog nooit zo fucking goed gevoeld, zit eigenlijk te wachten waar de catch blijft :roflol:

Libido is wel vervelend hoog

Straks belletje met dermatoloog, gelijk even vragen hoe we die littekens kunnen fixen

Abs zijn wel bijna weg maar vind deze look eigenlijk niet heel verkeerd ofzo, vooral omdat kracht en alles omhoog schiet

Voor nu echt beste wensen iedereen en ik hoop dat ik mn social media tijd na vandaag goed ga kunnen verminderen

A1F17ED1-5C02-4060-8882-22AD081B3CB8.png

Laatst bewerkt:
Verwijder gewoon een paar social media apps als het zo'n last is. DBB gebruik je hoogstwaarschijnlijk telkens via gsm? Verwijder chrome (of wat dan ook) en kom enkel online op PC?

En als je echt wil social media wil scrollen doe je het op de skere web versie :p

Verwijder gewoon een paar social media apps als het zo'n last is. DBB gebruik je hoogstwaarschijnlijk telkens via gsm? Verwijder chrome (of wat dan ook) en kom enkel online op PC?
Yess doe nu ook alleen op PC nog online komen
Nadeel is dat ik dus klanten krijg via social media alleen ik spendeer er veel meer tijd op niet zakelijk gerelateerd om het zo maar te noemen :p
Heb nu een app gedownload waarmee ik bepaalde hoeveelheid tijd op een app mag zitten per dag

Yess doe nu ook alleen op PC nog online komen
Nadeel is dat ik dus klanten krijg via social media alleen ik spendeer er veel meer tijd op niet zakelijk gerelateerd om het zo maar te noemen :p
Heb nu een app gedownload waarmee ik bepaalde hoeveelheid tijd op een app mag zitten per dag

Ik heb mijn account op instagram gedeactiveerd een paar dagen geleden en het voelt echt als een verlichting ofzo. Zat soms tijdens me werk gewoon een uur lang naar allerlei grappige reels te kijken met katten en honden of naar chickies… fucking tijdverspilling.

Voel me nu veel meer gefocust en rustiger ofzo :p

Ik heb mijn account op instagram gedeactiveerd een paar dagen geleden en het voelt echt als een verlichting ofzo. Zat soms tijdens me werk gewoon een uur lang naar allerlei grappige reels te kijken met katten en honden of naar chickies… fucking tijdverspilling.

Voel me nu veel meer gefocust en rustiger ofzo :p
Ik had vorige week letterlijk hetzelfde gedaan hahaha, even weekje zonder insta
Inderdaad best wel kalmerend
In het verleden had ik ook wel eens dagen dat ik zonder telefoon zat en eigenlijk was ik veel minder gestressed

Heb nu ook boeken gekocht dus wil die gewoon lezen i.p.v heel m'n hersens te verkrachten met die reels/tiktoks

Terug
Naar boven