- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik dacht aan mooiere lijnen, in de vloerbedekking.
Goed gedaan hoor, gescheurde seagull.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht aan mooiere lijnen, in de vloerbedekking.
Tbh niet echt heel veel verschil als ik het zo zie op schouders na, of ligt het aan de foto's?
Mooi om je weer terug te zien hier💪🏼
Dan ligt het dus ook niet aan de foto 😂
Ja dat weet ik dus niet maar word genegeerd

Niet iedereen zit aan de hulpmiddelen. Dit is het normale proces dat gaat nou eenmaal langzamer. Ik hoef niet naar middelen te grijpen om mijn doel sneller te willen bereiken. Ik ben geduldigTbh niet echt heel veel verschil als ik het zo zie op schouders na, of ligt het aan de foto's?
Welke@rippedmeeuw Heb wel andere foto's gezien waar je beter uit komt.
Je lange/diepe cut was imo niet noodzakelijk. Meer een leuke uitdagingNiet iedereen zit aan de hulpmiddelen. Dit is normale proces dat gaat nou eenmaal langzamer. Ik hoef niet naar middelen te grijpen om mijn doel sneller te willen bereiken. Ik ben geduldig
Hoezo niet noodzakelijk mijn VP was echt hoog toen.Je lange/diepe cut was imo niet noodzakelijk. Meer een leuke uitdaging
Ben benieuwd als je weer 80 weegt hoe groot het verschil dan is tussen de foto's
Not doing whatever it takes, weak
Ben zelf ook natty geweest hèDit is het normale proces dat gaat nou eenmaal langzamer. Ik hoef niet naar middelen te grijpen om mijn doel sneller te willen bereiken. Ik ben geduldig

Juist slim om te doen lijkt me, zo kan je de volgende keer langer doorpushen en meer massa aanzetten. Daarnaast ben je met een lager vetpercentage gevoeliger om massa aan te zetten ipv vet zover ik weet.Je lange/diepe cut was imo niet noodzakelijk. Meer een leuke uitdaging
Ben benieuwd als je weer 80 weegt hoe groot het verschil dan is tussen de foto's
Geen idee doe alles wat ik moet doen. Aan de kcals houden, en aan het training schema houden. Progressive overload toepassenNot doing whatever it takes, weak
Ben zelf ook natty geweest hè
Hoef je mij niet uit te leggen, maar denk dat er ergens nog wel iets goed te fixen valt
Denk je dat ik jou foto's opsla ergens ? je post er zoveel

Ik zou voor de zekerheid nog wat opnames maken van je werksets en laten checken. Wellicht dat je rir niet goed is, misschien heb je meer reps tank dan dat je merkt. Dit ziet iemand van buiten veel makkelijker dan jijzelf tijdens het trainenGeen idee doe alles wat ik moet doen. Aan de kcals houden, en aan het training schema houden. Progressive overload toepassen
Mijne wel toch