Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG20230109050431.jpg

Tbh niet echt heel veel verschil als ik het zo zie op schouders na, of ligt het aan de foto's?
Niet iedereen zit aan de hulpmiddelen. Dit is het normale proces dat gaat nou eenmaal langzamer. Ik hoef niet naar middelen te grijpen om mijn doel sneller te willen bereiken. Ik ben geduldig

Laatst bewerkt:
@rippedmeeuw Heb wel andere foto's gezien waar je beter uit komt.

Niet iedereen zit aan de hulpmiddelen. Dit is normale proces dat gaat nou eenmaal langzamer. Ik hoef niet naar middelen te grijpen om mijn doel sneller te willen bereiken. Ik ben geduldig
Je lange/diepe cut was imo niet noodzakelijk. Meer een leuke uitdaging

Ben benieuwd als je weer 80 weegt hoe groot het verschil dan is tussen de foto's

Ben benieuwd als je weer 80 weegt hoe groot het verschil dan is tussen de foto's
Hoezo niet noodzakelijk mijn VP was echt hoog toen.

Ik ben ook benieuwd ik kom veel langzamer aan nu, wil mijn VP ook niet te hoog laten oplopen.

Juist slim om te doen lijkt me, zo kan je de volgende keer langer doorpushen en meer massa aanzetten. Daarnaast ben je met een lager vetpercentage gevoeliger om massa aan te zetten ipv vet zover ik weet.

Laatst bewerkt:
Not doing whatever it takes, weak

Ben zelf ook natty geweest hè :roflol:
Hoef je mij niet uit te leggen, maar denk dat er ergens nog wel iets goed te fixen valt
Geen idee doe alles wat ik moet doen. Aan de kcals houden, en aan het training schema houden. Progressive overload toepassen

Geen idee doe alles wat ik moet doen. Aan de kcals houden, en aan het training schema houden. Progressive overload toepassen
Ik zou voor de zekerheid nog wat opnames maken van je werksets en laten checken. Wellicht dat je rir niet goed is, misschien heb je meer reps tank dan dat je merkt. Dit ziet iemand van buiten veel makkelijker dan jijzelf tijdens het trainen

Terug
Naar boven