MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je lange/diepe cut was imo niet noodzakelijk. Meer een leuke uitdaging

Ben benieuwd als je weer 80 weegt hoe groot het verschil dan is tussen de foto's
Zelf denk ik ook dat flink bulken en dan diep cutten niet werkt zonder kunstmatige hormonen. Op zijn best ben je dan aan het jojo-en.

Als natural kan je namelijk ook helemaal niet continu beter worden, het gaat eerder met horten en stoten (als het al lukt).

Dan kan het gebeuren dat je uit fase loopt met je bulken en je cutten; bv veel eten als je lichaam hormonaal niet in een anabole episode zit - of weinig eten als je wel in een natuurlijke anabole episode zit...

Geen idee doe alles wat ik moet doen. Aan de kcals houden, en aan het training schema houden. Progressive overload toepassen
Slaap wellicht?
Of zoals Jhon zegt intensiteit na laten kijken
Probeer je niet te bashen maar zie niet veel verschil
Weet niet hoe jij hier zelf tegen aan kijkt

Ik zou voor de zekerheid nog wat opnames maken van je werksets en laten checken. Wellicht dat je rir niet goed is, misschien heb je meer reps tank dan dat je merkt. Dit ziet iemand van buiten veel makkelijker dan jijzelf tijdens het trainen
Dit is wel een goede idd. Veel mensen denken dat ze tot falen gaan maar in werkelijkheid zitten er nog makkelijk wat reps in de tank.

Moet zeggen dat Meeuw super voortgang heeft gemaakt op vorm. Vorm op oefeningen was echt belabberd en daar heeft hij grote stappen in gemaakt. Ego aan de kant en focus op goede vorm. Misschien zou de intensiteit nog hoger kunnen.

Ja er had mogelijk meer ingezeten als hij na zijn fotoshoot minder vaak gecheat had maar ook daar zal hij zeker weer van geleerd hebben. De een leert op dit vlak en de andere persoon leert weer dat hij/zij misschien minder middelen had moeten gebruiken zodat er volgende keer minder bijwerkingen zijn.

Dit is wel een goede idd. Veel mensen denken dat ze tot falen gaan maar in werkelijkheid zitten er nog makkelijk wat reps in de tank.

Moet zeggen dat Meeuw super voortgang heeft gemaakt op vorm. Vorm op oefeningen was echt belabberd en daar heeft hij grote stappen in gemaakt. Ego aan de kant en focus op goede vorm. Misschien zou de intensiteit nog hoger kunnen.

Ja er had mogelijk meer ingezeten als hij na zijn fotoshoot minder vaak gecheat had maar ook daar zal hij zeker weer van geleerd hebben. De een leert op dit vlak en de andere persoon leert weer dat hij/zij misschien minder middelen had moeten gebruiken zodat er volgende keer minder bijwerkingen zijn.
Elke training tot falen gaan lijkt me erg onverstandig.

Zal wel even weer meer gaan filmen weer om mijn vorm weer even te laten checken

Ik faal al jarenlang :badum:

BFC3CAAB-F572-4148-A2CA-4A75839E993E.jpeg

Elke training tot falen gaan lijkt me erg onverstandig.
Zolang je qua trainingsvolume en frequentie alles goed geprogrammeerd hebt, zul je zeker tot falen moeten gaan om de meeste gains te maken. Uiteraard wel zolang de vorm goed blijft. Het beste is als je een trainingspartner hebt die precies weet vanaf wanneer hij of zij moet helpen zodat je nog 2-3 reps samen kunt doen beyond failure. Je hebt namelijk ook van die spotters die met twee vingertjes gaan meehelpen zodat je keihard ligt te struggelen voor één rep. Ja dat is een garantie voor blessures en idd onverstandig.
Zeker. Als het makkelijk was zou iedereen er een stuk beter bijlopen. Juist datgene wat het lastigst is zorgt vaak voor de beste gains.

Zolang je qua trainingsvolume en frequentie alles goed geprogrammeerd hebt, zul je zeker tot falen moeten gaan om de meeste gains te maken. Uiteraard wel zolang de vorm goed blijft. Het beste is als je een trainingspartner hebt die precies weet vanaf wanneer hij of zij moet helpen zodat je nog 2-3 reps samen kunt doen beyond failure. Je hebt namelijk ook van die spotters die met twee vingertjes gaan meehelpen zodat je keihard ligt te struggelen voor één rep. Ja dat is een garantie voor blessures en idd onverstandig.

Zeker. Als het makkelijk was zou iedereen er een stuk beter bijlopen. Juist datgene wat het lastigst is zorgt vaak voor de beste gains.
Maar met elke keer tot falen trainen ben je toch zo overtraind?

Zolang je qua trainingsvolume en frequentie alles goed geprogrammeerd hebt, zul je zeker tot falen moeten gaan om de meeste gains te maken.
1-3 reps van falen wegblijven zorgt voor dezelfde stimulus maar minder vermoeidheid iirc
Ik train wel altijd tot falen want is gewoon lekker makkelijk

Maar met elke keer tot falen trainen ben je toch zo overtraind?
Wel als je op de veelgebruikte manier van 4-5 oefeningen per spiergroep 3-4x10 traint. Meestal programmeer ik maximaal 8 sets per spiergroep per training, maar kan ook minder zijn. Elke oefening 2 sets en dan minstens elke 2e set tot falen. Als het lukt de eerste set, die zwaarder is in gewicht, ook.

Afgaande op @rippedmeeuw zijn log zou stress ook wel een factor kunnen zijn?
Doe gewoon 100% me best heb gewoon
misschien slechte genetica. Maar het gaat om de fun right? En als ik op me heen kijk of op festivals en ik heb mijn shirt uit zie ik er toch beter uit dan de meesten en ik ben nog maar net begonnen. Je moet ook nooit vergeten van waar je komt

Terug
Naar boven