Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Beetje Engels oké maar al die andere halve Turkse zinnen of weet ik het wat gaat me te ver, verloedering van onze eigen taal vind ik het
fyi, meeste is marrokaans en surinaams. Turks komt amper voor in straattaal, alleen Turken praten half Turks half Nederlands onder elkaar

Wollah

Veel jochies menen dan dat zo cool zijn maar hebben nog niet de leetijd bereikt dat ze beseffen hoe kinderachtig ze zichzelf neerzetten.
Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volk

Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volk
Wiggers!

'Ze poten'

Uhm ja.

Ik ben overigens ook vader en snap niet dat het in je opkomt om te zeggen dat je de benen van je kind gaat breken wanneer dit of dat.

Je snapt wat er staat toch ? Met die taal die jij af en toe uitkraamt hier mag je wel een cursus Arabisch hebben gedaan
Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.

Denk niet dat je jou eigen kinderen ooit wat zult aandoen, dus betwijfel je uitspraak.

Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.
Ja ergens snap ik het ook wel, maar wat kameel ook al zegt die jochies zien later pas in hoe triest het eigenlijk is om zo te praten.

Bij ons op de middelbare werd veel straattaal gebruikt. Maja, niet zo gek als je in de ghetto van Amstelveen op een havo/vwo school opgroeit. Leven was toen rof. Moesten naar de Lidl voor eten, net als @ThaWasteland.

Terug
Naar boven