- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
“PrObLeM??’ 🤓Problem ?? Hou die straat taal maar lekker daar in het zuiden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“PrObLeM??’ 🤓Problem ?? Hou die straat taal maar lekker daar in het zuiden
🤔(@wovano verlaagt zich ook tot de cliënten waar ie mee omgaat)![]()
Beetje Engels oké maar al die andere halve Turkse zinnen of weet ik het wat gaat me te ver, verloedering van onze eigen taal vind ik het
AbiiiiiiiiiiiiiiBeetje Engels oké maar al die andere halve Turkse zinnen of weet ik het wat gaat me te ver, verloedering van onze eigen taal vind ik het
Ik wil het niet eens begrijpen. Armoedig, straattaalDat jullie hedendaagse straattaal niet snappen kan ik nog begrijpen maar kaolo word toch al zo lang gebruikt
Of wonen jullie allemaal in Friesland
fyi, meeste is marrokaans en surinaams. Turks komt amper voor in straattaal, alleen Turken praten half Turks half Nederlands onder elkaarBeetje Engels oké maar al die andere halve Turkse zinnen of weet ik het wat gaat me te ver, verloedering van onze eigen taal vind ik het
Noem me maar een boer 🤣 maar ik heb er helemaal niks meefyi, meeste is marrokaans en surinaams. Turks komt amper voor in straattaal, alleen Turken praten half Turks half Nederlands onder elkaar
Noem me maar een boer 🤣 maar ik heb er helemaal niks mee
Gremmy van de $treets aka GremzIk wil het niet eens begrijpen. Armoedig, straattaal
Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volkVeel jochies menen dan dat zo cool zijn maar hebben nog niet de leetijd bereikt dat ze beseffen hoe kinderachtig ze zichzelf neerzetten.
Wiggers!Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volk

Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volk
Je snapt wat er staat toch ? Met die taal die jij af en toe uitkraamt hier mag je wel een cursus Arabisch hebben gedaan
Spreekwoordelijk gok ik.'Ze poten'
Uhm ja.
Ik ben overigens ook vader en snap niet dat het in je opkomt om te zeggen dat je de benen van je kind gaat breken wanneer dit of dat.
Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.Je snapt wat er staat toch ? Met die taal die jij af en toe uitkraamt hier mag je wel een cursus Arabisch hebben gedaan
Denk niet dat je jou eigen kinderen ooit wat zult aandoen, dus betwijfel je uitspraak.Als mijn kind thuis komt met zulke woorden breek ik ze poten en dat weet ie hahaha gewoon normaal Nederlands. Vorige keer in de stad ook ik denk er lopen 2 buitenlanders achter me kijk ik om gvd gassies nog blanker dan ik zelf praten als een paar n*gers, gaan me nekharen van overeind staan zulk volk
Ja ergens snap ik het ook wel, maar wat kameel ook al zegt die jochies zien later pas in hoe triest het eigenlijk is om zo te praten.Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.
Bij ons op de middelbare werd veel straattaal gebruikt. Maja, niet zo gek als je in de ghetto van Amstelveen op een havo/vwo school opgroeit. Leven was toen rof. Moesten naar de Lidl voor eten, net als @ThaWasteland.Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.