MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Denk niet dat je jou eigen kinderen ooit wat zult aandoen, dus betwijfel je uitspraak.
Klopt helemaal kerel, maar goed zulke taal hoeft ik bij mij thuis niet te horen, het is iets wat ieder voor zich moet weten, maar mijn nekharen gaan der van overeind staan, en ja ik woon in Friesland en hier hebben we zulke dingen gelukkig niet

Ligt gewoon aan de buurt waarin je opgroeit... Ik begrijp t ook maar praat niet zo. Als je van jongs af aan daarmee opgroeit en veel kinderen op school of pleintjes zo praten leer je dat als kind vanzelf.
Dit dus, ben er zelf echt mee opgegroeid. Tot ik begon met HBO praatte ik echt heel veel straattaal, inmiddels erg verminderd maar soms vliegt het er gewoon uit. Woorden zoals neef, niffo en bro zijn zo erg in mn vocabulaire dat ik echt moet ‘concentreren’ wil ik het niet gebruiken. Vooral bij mensen in omgeving

Klopt helemaal kerel, maar goed zulke taal hoeft ik bij mij thuis niet te horen, het is iets wat ieder voor zich moet weten, maar mijn nekharen gaan der van overeind staan, en ja ik woon in Friesland en hier hebben we zulke dingen gelukkig niet

Maar gelijk heb je hoor. Bij blanke kinderen is het al helemaal niet om aan te horen. Of blanke kinderen die met een buitenlands accentje gaan praten. Lol.

Dit dus, ben er zelf echt mee opgegroeid. Tot ik begon met HBO praatte ik echt heel veel straattaal, inmiddels erg verminderd maar soms vliegt het er gewoon uit. Woorden zoals neef, niffo en bro zijn zo erg in mn vocabulaire dat ik echt moet ‘concentreren’ wil ik het niet gebruiken. Vooral bij mensen in omgeving

Ach hou op, jij probeert ook gewoon tof te doen.

Online doe ik het ook maar dan wel voor de lol irl praat ik gewoon plat voor het grootste gedeelte. 😂

Maar gelijk heb je hoor. Bij blanke kinderen is het al helemaal niet om aan te horen. Of blanke kinderen die met een buitenlands accentje gaan praten. Lol.
Ik heb ooit Famke Louise eens moeten begeleiden/beveiligen. Was maar iets van 1.5 uur bij elkaar maar heb de volle 1.5 uur getwijfeld om ontslag te nemen puur om dat gemaakte Marokkaanse kut accent.

Het leven is hard als je in een achterstandswijk in Helmond woont.
0514CB7F-FFBD-466C-AF63-C01B16557CDE.jpeg

Terug
Naar boven