royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem eens een paar natty’s dan die binnen 3jaar er echt gruwelijk uit zagen?Nou ja eerlijk voor iemand die zo “dedicated” is valt het nog niet echt op.
Zelfde met dat je dacht onder de 10% te staan. Maar goed beter eens in de paar maand een foto te delen en niet 20 per maand. En elke keer dat natty gelul aanhouden schiet je ook niets mee op.
Precies, hup die spuit erin en laat zien dat alles aan gear ligt, volg TokyoLigt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed. Geen resultaat is dikke onzin.
Nee man. Ik ben niet zo wil daar goed over nadenken. De meeste mensen worden er niet beter op.Precies, hup die spuit erin en laat zien dat alles aan gear ligt, volg Tokyo
Op wie doel je nu?Nee man. Ik ben niet zo wil daar goed over nadenken. De meeste mensen worden er niet beter op.
Stereotype AAS gebruikers. Als ik zie hoe die gasten erbij lopen op festivals, wil ik daar niet bijhoren. En gewoon de meesten worden er qua gedrag en persoonlijkheid niet beter op.
Ik heb het niet over gruwelijk shredded eruit ziet.Noem eens een paar natty’s dan die binnen 3jaar er echt gruwelijk uit zagen?
Dikke onzin allemaal jullie vergelijken allemaal een natty persoon met roided progressie. Dat kan toch niet man
Het JDM SyndroomIk ben niet helemaal up to date dus sorry dat ik het vraag maar welke verstandelijke beperking heeft het fenomeen “Meeuw” eigenlijk precies?
Relax is een beetje man. Ik ga je ook niet meer aanvallen of naar beneden halen. Voel je niet elke keer zo aangevallen.Stereotype AAS gebruikers. Als ik zie hoe die gasten erbij lopen op festivals, wil ik daar niet bijhoren. En gewoon de meesten worden er qua gedrag en persoonlijkheid niet beter op.
Ben helemaal niet boos. Ik mag mezelf toch wel verdedigenRelax is een beetje man. Ik ga je ook niet meer aanvallen of naar beneden halen. Voel je niet elke keer zo aangevallen.
Hahahaha is het ook nog echt een syndroom😂 doelde meer op je dikke moeder syndroom. Wist niet dat het echt een syndroom wasJuvenile Dermatomyositis (JDM) | Symptoms, Diagnosis & Treatment
Juvenile dermatomyositis (JDM) causes muscle swelling and weakness, and a skin rash. Learn about causes, symptoms, diagnosis and treatment of JDM in kids.www.cincinnatichildrens.org
Stop die energie in het trainen of ga je vriendin palen. Wordt je ook rustiger van.Ben helemaal niet boos. Ik mag mezelf toch wel verdedigen
Oke, stel dat jij dat nu zou doen.Ligt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed. Geen resultaat is dikke onzin.
Hoezo niet consistent? Heb mijn voeding altijd getrackt. En precies volgens schema getraind . Alleen had mijn voeding veel strakker aan moeten houden en minder freestylen.Oke, stel dat jij dat nu zou doen.
Hoe wil jij je winst dan vasthouden als je niet consistent bent?
Ja dan ben je dus al niet consistent maar incontinent.Hoezo niet consistent? Heb mijn voeding altijd getrackt. En precies volgens schema getraind . Alleen had mijn voeding veel strakker aan moeten houden en minder freestylen.
Bullshit. Als naturel kan je prima resultaten boeken, daar is meer dan genoeg levendig bewijs voor.Als natural is er gewoon niet zo heel veel mogelijk. Het verhaal dat je met 10 jaar natural trainen best ver kan komen geloof ik niet.
Wat relax een beetje, jullie zeggen al die negatieve puur om onderuit te halen of om een reactie uit te lokken. Er is resultaat zat, als ik nu minder vet heb tijdens de bulk dan ten opzichte van vorig jaar is er toch resultaat.
Plus daarbij laat mijn shootfysiek zien aan 100 mensen En laat dan een roided fysiek zien de meeste mensen zouden mijn fysiek mooi vinden. Weet niet eens of ik wel een roided fysiek wil. Ik vind atletisch ook wel mooi

Nu lul je zo hard uit je nekStereotype AAS gebruikers. Als ik zie hoe die gasten erbij lopen op festivals, wil ik daar niet bijhoren.