Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bullshit. Als naturel kan je prima resultaten boeken, daar is meer dan genoeg levendig bewijs voor.

In hoeverre jij als persoon gains maakt hangt totaal van jezelf af.

Slechte genetica? Prima. Ga lekker trainen, wees dedicated en de resultaten volgen echt wel.

Don't blame genetics.

Niemand hier wilt je onderuit halen. Je post 100 foto's waarop nauwelijks verschil te zien is. Natuurlijk krijg je daar reacties op, dat zij jij ook doen. Jij bashed @imnewhere toch ook?

Als je niet tegen kritiek kan, post het dan niet. Als je het wel post, zorg ervoor dat je sterk in je schoenen staat Meeuw.

Je hebt inmiddels wel de enige mentale progressie gemaakt, maar je komt op mij nog steeds onzeker over. Dat wordt des te meer onderbouwd door de hoeveelheid foto's die je post én hoe je vervolgens AAS gebruikers de grond in stampt.

Alles in alleen mogelijk met AAS natuurlijk :emo:
Iedereen is onzeker in deze sport :) zou liegen als ik zeg dat ik dat niet ben. Ik vind zelf wel dat ik results heb geboekt. Ik vind minder vet zijn ten opzichte van vorig jaar ook progressie. Nou kan ik straks veel droger zijn dan als met mijn vorige cut.

Hoezo niet consistent? Heb mijn voeding altijd getrackt. En precies volgens schema getraind . Alleen had mijn voeding veel strakker aan moeten houden en minder freestylen.

Och ja ik zou het niet eens willen denk ik, al die bijwerken. Krijg je later kinderen krijg je de gevolgen van dat jaren lange gebruik, als ik kinderen krijg wil ik ze zien opgroeien. Wil niet dat zij opgroeien met de schade van wat ik in mijn jongere jaren allemaal heb uitgespookt.
De vraag was niet of je dat zou willen

Iedereen is onzeker in deze sport :) zou liegen als ik zeg dat ik dat niet ben. Ik vind zelf wel dat ik results heb geboekt. Ik vind minder vet zijn ten opzichte van vorig jaar ook progressie. Nou kan ik straks veel droger zijn dan als met mijn vorige cut.
Wees dan tevreden en post niet steeds die fotos.

Gebruik je nog veel drugs?

• Like
Waarderingen: Onit
Hoezo niet consistent? Heb mijn voeding altijd getrackt. En precies volgens schema getraind . Alleen had mijn voeding veel strakker aan moeten houden en minder freestylen.

Och ja ik zou het niet eens willen denk ik, al die bijwerken. Krijg je later kinderen krijg je de gevolgen van dat jaren lange gebruik, als ik kinderen krijg wil ik ze zien opgroeien. Wil niet dat zij opgroeien met de schade van wat ik in mijn jongere jaren allemaal heb uitgespookt.

AAS is for people who can afford to lose some brain cells.​

Dat is uiteindelijk, ondanks de hoeveelheid foto's, opmerkingen of andere dingen die er gepost worden, waar het om draait. Elke 3 dagen een nieuwe 'progressie met jaar geleden' posten gaat niet ervoor zorgen dat je ineens massive bent of dat daar héél veel verschil in zit. Vergelijk het met 3 jaar geleden voor jezelf, maak daar je doelen op en gebruik dat als houvast (voor jezelf :o ). Elke keer uit je slof schieten en anderen proberen aan te vallen gaat daar 0.0 verandering in brengen.

Om er droger bij te staan op hetzelfde gewicht moet je meer massa bouwen. Dat doe je in de bulk.

Volg het plan van @wovano en het komt wel goed. Steeds willen cutten gaat je niet brengen waar je wilt zijn. Tijdje met een bolle kop rond lopen is kut, maar daarna levert het je wel wat op.

Als jij elk jaar er beter bij staat, zullen mensen dat ook gaan inzien

Maar je vergeet daar 1 belangrijk ding. Meende dat je nu 73 kg weegt en toen in de 80 ergens? Dus 't zou ook niet best zijn als je nu niet droger zou zijn..

Verder ga ik er van uit dat je hebt geleerd van je vorige cut en vooral de periode erna en je nu niet weer in 2 maanden tijd 5kg vet erbij vreet aan junkfood. Dan zul je iig zien dat je in een rebound wel nette gains kunt maken.

Maar je vergeet daar 1 belangrijk ding. Meende dat je nu 73 kg weegt en toen in de 80 ergens? Dus 't zou ook niet best zijn als je nu niet droger zou zijn..

Verder ga ik er van uit dat je hebt geleerd van je vorige cut en vooral de periode erna en je nu niet weer in 2 maanden tijd 5kg vet erbij vreet aan junkfood. Dan zul je iig zien dat je in een rebound wel nette gains kunt maken.
Ik weet niet wat hij doet ik ook wat ik wil zeker in het weekend. Maar door extra cardio win ik geen vet.

Wat zal ik zo gaan afhalen?

Klopt dat was niet handig. Ik had zo’n enorme eetlust en honger naar de shoot

Wovano boekt duidelijk flinke resultaten met zijn cliënten, vooral de wat serieuze clienten die je idd kan zien op zijn ig pagina.

Zelfs meeuwtje heeft wel gains gepakt maar hoe hoger je vetpercentage is en zeker als je nog niet overdreven veel massa hebt hoe minder duidelijk dit eruit komt. Je kan beter een droog fysiek vergelijken met een eerdere keer dat je net zo droog was.

Ik vind wel dat je dat natty excuus links moet laten liggen
Er zijn genoeg natties die er na 3 jaar trainen goed uit zien
Je doet alsof iedereen die hier kuurt nooit naturel heeft getrained

Terug
Naar boven