XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Links 7 weken uit voor de heroes cup en 9 weken voor de Krachtigfitcup in 2021 en rechts nu 10 weken uit voor de Benelux. Nu 3,5 kg zwaarder. Wel wat gains gemaakt. Met name verbetering bij quads en rug ben ik blij mee, maarja wel stereotype AAS gebruiker hè:rolleyes:
Screenshot_20230115-161559_Instagram.jpg
Screenshot_20230115-161539_Instagram.jpg
Screenshot_20230115-161518_Instagram.jpg

Ligt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed. Geen resultaat is dikke onzin.
Hoeveel ben je eigenlijk vooruit gegaan op je krachtstats? Je fysiek is moeilijk te vergelijken als je wekelijks foto's maakt maar zolang je krachtstats omhoog gaan en je komt (rustig) aan dan bouw je spiermassa.
Zorg dat je eens een fatsoenlijke squat, bench press, deadlift krijgt, dan volgt het goede fysiek vanzelf. Je doet nu bijvoorbeeld ook 4 pull bewegingen voor upperbody achter elkaar. Na 3-4 zware sets zou het genoeg moeten zijn in mijn optiek. Maar dan wel 2-3 keer per week zodat je een hogere trainingsfrequentie hebt en dus vaker spiergroei stimuleert. In mijn optiek heb je veel te veel junk volume nu en is je trainingsfrequentie te laag maar goed, jouw god Wouter zou het allemaal wel weten.

Hoeveel ben je eigenlijk vooruit gegaan op je krachtstats? Je fysiek is moeilijk te vergelijken als je wekelijks foto's maakt maar zolang je krachtstats omhoog gaan en je komt (rustig) aan dan bouw je spiermassa.
Zorg dat je eens een fatsoenlijke squat, bench press, deadlift krijgt, dan volgt het goede fysiek vanzelf. Je doet nu bijvoorbeeld ook 4 pull bewegingen voor upperbody achter elkaar. Na 3-4 zware sets zou het genoeg moeten zijn in mijn optiek. Maar dan wel 2-3 keer per week zodat je een hogere trainingsfrequentie hebt en dus vaker spiergroei stimuleert. In mijn optiek heb je veel te veel junk volume nu en is je trainingsfrequentie te laag maar goed, jouw god Wouter zou het allemaal wel weten.
Ik train niet op kracht. Ik train op hypertrofie en vorm en overload

Links 7 weken uit voor de heroes cup en 9 weken voor de Krachtigfitcup in 2021 en rechts nu 10 weken uit voor de Benelux. Nu 3,5 kg zwaarder. Wel wat gains gemaakt. Met name verbetering bij quads en rug ben ik blij mee, maarja wel stereotype AAS gebruiker hè:rolleyes:
Screenshot_20230115-161559_Instagram.jpg
Screenshot_20230115-161539_Instagram.jpg
Screenshot_20230115-161518_Instagram.jpg
Flink stuk meer massa gepakt zeg 👌🏼 delts, lats en armen ook stuk voller. Goed bezig 💪🏽

Gast, trek het je niet aan. Meeste van ons hebben jarenlang zelf getraind en veel fouten gemaakt en dus ook kostbare jaren weggegooid.
Volg zijn schema gewoon en probeer ook een beetje te genieten van het leven.

Ik vind wel dat je dat natty excuus links moet laten liggen
Er zijn genoeg natties die er na 3 jaar trainen goed uit zien
Je doet alsof iedereen die hier kuurt nooit naturel heeft getrained
Zeg je nu dat meeuw er niet goed uitziet?

Denk dat de natty vs gear discussie sowieso nutteloos is. Iedereen lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt. T is allemaal niet zo zwart wit.

@rippedmeeuw je kan gewoon fotos blijven posten als je wel een beetje leert bestand te zijn tegen wat kritiek. Maak het allemaal niet zo moeilijk in je hoofd.

Alsof op krachttrainen je niet op je vorm hoeft te letten :roflol:.
Ja hoeveel overload (maw, hoeveel kracht heb je opgebouwd) dan sinds je onder Wouter traint?
Als jij de hele tijd alleen maar dom junk volume draait en aan die cables loopt trekken dan hoef je niet veel resultaat te verwachten als natuurlijke lifter in mijn optiek.

Werkelijk elke sporter die een beetje fatsoenlijke stats op de SBD heeft in mijn gym, (lees 120+ bench, 160+ squat, 180+ deadlift) heeft een goed fysiek (mits 12-15% bf natuurlijk). In tegenstelling tot al die gasten die niks anders doen dan aan de cables trekken en machines pakken. Maar ach.. Wat weet ik er ook van.

En ondertussen zelf wel aan de drugs zitten…, doe niet hypocriet en houd jezelf rustig, je was net best goed bezig.
Jullie zijn zelf allemaal hypocriet. Wel allemaal commentaar leveren maar als ik er reactie opgeef dan is het van ja houd je rustig

Jullie zijn zelf allemaal hypocriet. Wel allemaal commentaar leveren maar als ik er reactie opgeef dan is het van ja houd je rustig
Volgens mij heb ik dit ook al eerder gezegd maar de stress die jij ervaart zodra er kritiek is op je pics ( en je zit op dbb dus die komt er, boeit geen reet hoe je er uit ziet, die komt er) kost jou zoveel gains dat je zelfs met een gram test per week year round niet voldoende zou hebben. Neem jezelf gewoon in bescherming. Hou je kop omlaag, blijft met wovano in gesprek, ouwehoer hier een beetje in het drugstopic en post over een jaar een nieuwe foto.

Volgens mij heb ik dit ook al eerder gezegd maar de stress die jij ervaart zodra er kritiek is op je pics ( en je zit op dbb dus die komt er, boeit geen reet hoe je er uit ziet, die komt er) kost jou zoveel gains dat je zelfs met een gram test per week year round niet voldoende zou hebben. Neem jezelf gewoon in bescherming. Hou je kop omlaag, blijft met wovano in gesprek, ouwehoer hier een beetje in het drugstopic en post over een jaar een nieuwe foto.
Vind dat lastig om geen reactie te geven. Heb nou eenmaal een ontvlambaar karakter, en dat probeer ik te controleren. Maar zal altijd in mijn blijven.

Terug
Naar boven