MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja precies no offense maar misschien iets serieuzer je schemas volgen. Ik ga ervanuit dat wovano wel weet wat hij doet.

Laatst bewerkt:
Ja precies no offense maar misschien iets serieuzer je schemas volgen. Ik ga ervanuit dat wovano wel weet wat hij doet.
Blijkbaar niet. Misschien is dit wel het moment dat Wouter exposed wordt voor zijn kwakzalverij die hij sportschemas noemt

Shit man jullie hebben me door
Volgens mij genoeg anderen hier met wel goede resultaten. Bedoel het niet verkeerd naar meeuw maar continu die vergelijkingsfotos met nagenoeg geen verschil tsja. Dan houdt hij zich duidelijk niet goed aan jouw schema's.

Volgens mij genoeg anderen hier met wel goede resultaten. Bedoel het niet verkeerd naar meeuw maar continu die vergelijkingsfotos met nagenoeg geen verschil tsja. Dan houdt hij zich duidelijk niet goed aan jouw schema's.
Als natural is er gewoon niet zo heel veel mogelijk. Het verhaal dat je met 10 jaar natural trainen best ver kan komen geloof ik niet.

Het staat iedereen vrij om de resultaten te bekijken op mijn instagram pagina @wvncoaching. Of ik denk of meeuw de plannen wel of niet volgt is iets tussen mij en meeuw. Ik heb hem in elk geval de tip gegeven inderdaad niet meer constant updates te plaatsen waar je deze reacties kan verwachten.

Het staat iedereen vrij om de resultaten te bekijken op mijn instagram pagina @wvncoaching. Of ik denk of meeuw de plannen wel of niet volgt is iets tussen mij en meeuw. Ik heb hem in elk geval de tip gegeven inderdaad niet meer constant updates te plaatsen waar je deze reacties kan verwachten.
Laat ik het zo zeggen bij je eigen fotos en anderen zie ik wel goed tot een zeer goed verschil. Meeuw kan beter relaxen trainen en genieten ipv al die fotos. Niks ten nadele van meeuw maar zo gooi je je eigen glazen in.

Als natural is er gewoon niet zo heel veel mogelijk. Het verhaal dat e met 10 jaar natural trainen best ver kan komen geloof ik niet.
Ligt er ook aan hoeveel aanleg je hebt of niet.

Geldt eigenlijk voor alle sporten werk etc.
De een is nu simpelweg beter in iets als een ander.

Ligt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed. Geen resultaat is dikke onzin.

Ligt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed.
Zo werkt het niet kerel zeker in je 1e jaren clean trainen kun je zeer veel resultaat behalen. Nu ga je alle mensen die kuren inclusief je eigen coach aanvallen. Kap een met dit instabiele gedoe en relax een beetje.

Bro wat loop je te huilen, heb je ooit al een buffere meeuw van +-21 jaar gezien?
Nog veel jaren op de teller
Iedereen pint hier al van hun 16de

Zo werkt het niet kerel zeker in je 1e jaren clean trainen kun je zeer veel resultaat behalen. Nu ga je alle mensen die kuren inclusief je eigen coach aanvallen. Kap een met dit instabiele gedoe en relax een beetje.
Wat relax een beetje, jullie zeggen al die negatieve puur om onderuit te halen of om een reactie uit te lokken. Er is resultaat zat, als ik nu minder vet heb tijdens de bulk dan ten opzichte van vorig jaar is er toch resultaat.

Plus daarbij laat mijn shootfysiek zien aan 100 mensen En laat dan een roided fysiek zien de meeste mensen zouden mijn fysiek mooi vinden. Weet niet eens of ik wel een roided fysiek wil. Ik vind atletisch ook wel mooi

Ligt eraan hoeveel naalden je in je lichaam stopt. Des te sneller resultaat, en een natty die het op een gezonde manier probeert te behalen word gebashed. Geen resultaat is dikke onzin.
Nou ja eerlijk voor iemand die zo “dedicated” is valt het nog niet echt op.

Zelfde met dat je dacht onder de 10% te staan. Maar goed beter eens in de paar maand een foto te delen en niet 20 per maand. En elke keer dat natty gelul aanhouden schiet je ook niets mee op.

Terug
Naar boven