MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

alsnog een stukkie buffer dan jij
Zegt de dwerg op 1m86 met 84kg. :roflol:
En heel angstvallig verwijderd hij zijn foto's van het forum.

Zie dat je in de serieuze sectie van het forum logt. Als je echt serieus bent zal ik je heus wel eens tegen komen op een meet, kun je irl zien hoe je me outbuffed.
Misschien binnenkort samen trainen @PB in eindhoven?

Zegt de dwerg op 1m86 met 84kg. :roflol:
En heel angstvallig verwijderd hij zijn foto's van het forum.

Zie dat je in de serieuze sectie van het forum logt. Als je echt serieus bent zal ik je heus wel eens tegen komen op een meet, kun je irl zien hoe je me outbuffed.
Misschien binnenkort samen trainen @PB
in voor trainen @pb

nvm dubbele post

ik heb oude foto's verwijderd omdat ik daar ook wel eens met mijn gezicht op stond en geen zin had dat er overal fotos vna mij staan in oude logs etc. weeg ondertussen +/- 95 en heb onlangs nog een pic geplaatst hier hoor. en ochjee de serieuze sectie, ik train ook krachtgericht maar ben tenminste niet zo'n omhooggevallen mannetje die zich beter voelt puur omdat hij een andere tak van sport beoefent.

ik heb oude foto's verwijderd omdat ik daar ook wel eens met mijn gezicht op stond en geen zin had dat er overal fotos vna mij staan in oude logs etc. weeg ondertussen +/- 95 en heb onlangs nog een pic geplaatst hier hoor. en ochjee de serieuze sectie, ik train ook krachtgericht maar ben tenminste niet zo'n omhooggevallen mannetje die zich beter voelt puur omdat hij een andere tak van sport beoefent.

Blabla.
Nou? Gaan we nog trainen of niet?

Maak jij foto's?
Voor en na.

lekkere stok achter de deur weer. heb daar helemaal geen behoefte aan joh. hier die pic die ik laatst gepost heb
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/laatst-genomen-foto-348447/index223.html#post8248341
dan kan de rest zelf wel oordelen wat ze van je gezeik moeten vinden.
iviru8.jpg

Kun je nog wat dichter in de camera kruipen?
Als je rechtop zou gaan staan blijft er niets meer over van je borst. Jij durft zeg om dan commentaar te leveren op mijn foto.

Nee, ik wil niet eens meer met jou sporten.
Ik snap niet waarom je zo op je pik getrapt bent, je traint tenslotte toch niet met BB doelen?
Ben je nou vies van een beetje rellen?

wat zeg je daar noem je me dun ik weeg 110kg kom mee trainen dan ecto
Ben tenminste niet zo'n omhooggevallen mannetje die zich beter voelt puur omdat hij een andere tak van sport beoefent.

deja vu :s

En @mc: ik vies van rellen? :roflol: posthistorie pls

iviru8.jpg

Kun je nog wat dichter in de camera kruipen?
Als je rechtop zou gaan staan blijft er niets meer over van je borst. Jij durft zeg om dan commentaar te leveren op mijn foto.

Nee, ik wil niet eens meer met jou sporten.

Ben je nou vies van een beetje rellen?
moest met de muis een pic via webcam maken, maar goed mijn avatar is gewoon van een afstandje genomen hoor. niet iedereen heeft een badkamerspiegel klein genoeg om zijn pens te verbergen ( aka waar die 104kg eigenlijk zit)

je kapsel is er op vooruit gegaan determination

srs

Kewl topic dit.

altijd die eindeloze discussies over hoeveel iemand wel niet zou wegen, Determination, Goed bezig!

Terug
Naar boven