- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Je hebt gelijk 😥
More = more >
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk 😥
Krijgt het al koud als ik hier naar kijk 🥶Ik doe mee aan de Bullworker fit challenge 2023, deze duurt 2 maanden en het draait om het gebruik van Bullworker tools en isometrics.
1 week in, nog niet tempted om vrije gewichten te gebruiken.
![]()
![]()
Ik doe mee aan de Bullworker fit challenge 2023, deze duurt 2 maanden en het draait om het gebruik van Bullworker tools en isometrics.
![]()
![]()
Zo in de kou trainen weet ik niet zeker maar een ijsbad of koud afdouche na een training werkt averechts voor spieropbouw als je dit gelijk na een training doet.Ik doe mee aan de Bullworker fit challenge 2023, deze duurt 2 maanden en het draait om het gebruik van Bullworker tools en isometrics.
![]()
![]()

Eerste stuk heb ik ook zo begrepen....aan andere kant zijn de Russen weightlifters en sheiko wel voorstander van regelmatig sauna gebruik voor herstel.Zo in de kou trainen weet ik niet zeker maar een ijsbad of koud afdouche na een training werkt averechts voor spieropbouw als je dit gelijk na een training doet.
Ik douche nu ook al paar weken koud mijn testosteron is sky hi. Zou jij op mijn Facebook dms willen ingaan en niet hier delen![]()
Sauna is warm ijs is koud 😌 kou is ook goed maar niet gelijk na trainingEerste stuk heb ik ook zo begrepen....aan andere kant zijn de Russen weightlifters en sheiko wel voorstander van regelmatig sauna gebruik voor herstel.
Heb me in mn vorige post niet goed uitgeschreven. My bad. Ze gebruiken sauna (warm) , om na zoveel minuten sauna vervolgens in koud bad te gaan...dus warm-koud...Sauna is warm ijs is koud 😌 kou is ook goed maar niet gelijk na training
Ik wist niet dat foto's van tanks op DBB geplaatst mochten worden, benieuwd of er een nog een nieuwe log komt!
Eens ja, ik word ook altijd zwaarder geschat dan dat ik ben. Gewicht zegt in die zin ook vrij weinig. Aanhechtingen, rondingen van de spier etc. zorgen voor zoveel meer illusie. Ik kom soms gasten tegen op feesten en die wegen dan bijvoorbeeld 110kg, dan denk ik waar zitten die kg's lol.Buff is relatief.
Ik heb dunne botten en gewrichten en van nature vrij brede schouders en een smalle waist. Als ik goed droog ben met op de juiste plekken voldoende massa en rondheid (lats, delts, quads, calves) lijk ik veel groter dan ik ben.
Met zo’n type fysiek / structuur kan je best een eind komen.
Brandon Harding won afgelopen jaar zijn pro card met een stage weight van net iets over de 90kg terwijl hij 1.90 ofzo is. Shredded as f**k en gewoon op de juiste plekken genoeg massa. Maar niet hugeee
Ik word op foto's altijd kleiner geschatEens ja, ik word ook altijd zwaarder geschat dan dat ik ben. Gewicht zegt in die zin ook vrij weinig. Aanhechtingen, rondingen van de spier etc. zorgen voor zoveel meer illusie. Ik kom soms gasten tegen op feesten en die wegen dan bijvoorbeeld 110kg, dan denk ik waar zitten die kg's lol.

Ik voel je pijn. Op foto's lijk ik een ecto van 90 kg.
Fixed 😌
Topfysiek respect