- Waardering
- 34.342
Ja de doedelzak stond iets te goed in beeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen we nou elke week een spiegelfoto waar je nul van het fysiek ziet
7kg er af is wel veel man, zo dik ben je toch niet?
Flinke klus, met zulke benenVoor het eerst sinds een jaar ofzo eventjes me benen geschoren. Pff wat een gedoe is dat altijd.
Dit is nu op 97kg. Bedoeling is om geleidelijk aan rond de 90 uit te komen en dan de rest van mijn leven shredded blijven.
Eens. Mijn lichaam past zich ook redelijk rap aan de aangeboden hoeveelheid kcals aan. Meeste gains maak ik de reboundfase en dan zit ik nog lang niet op het aantal kcal waar ik peak bulk op zit. Kan zo 1000 kcal schelen.Klopt, maar ik wil echt eens een keer van al dat smerige kutvet af en vervolgens ook heel lean blijven voor een heel lange periode. Niet meer dat eeuwige gejojo met bulk en cut blabla
Ik voel me zowel mentaal als fysiek veel beter wanneer ik lean ben, kan veel chillere kleding dragen als ik 90kg ben ipv 110 en mijn kop ziet er 1000x beter uit.
En ik geloof er heilig in dat je echt goede gains kan maken op veel minder voedsel dan iedereen denkt en dat komt ook mijn chronische spijsverteringsproblemen ten goede.
En ik dacht dat mijn waist small was t*ring
Eens. Mijn lichaam past zich ook redelijk rap aan de aangeboden hoeveelheid kcals aan. Meeste gains maak ik de reboundfase en dan zit ik nog lang niet op het aantal kcal waar ik peak bulk op zit. Kan zo 1000 kcal schelen.
En ik voel me tegenwoordig dik op 10% en vind het cutten en reboundspelletje veel te leuk
Taille was tijdens mijn laatste cut 72cm, ben overigens ook 1,96 lang.
Damn, helemaal voor die lengteTaille was tijdens mijn laatste cut 72cm, ben overigens ook 1,96 lang.
Letterlijk de fase waar ik nu in zitVoorheen moest ik altijd per se overdrijven in alles en alles tot de max pushen. Meer kcal, meer gewichtstoename, meer mg’s… Uiteindelijk brengt dat louter problemen met zich mee. Nu ben ik daar klaar mee.
Misschien eens overwegen om die anaboeloes eruit te gooien, je leert steeds beter trainen en eten,Inderdaad. Ik weet zeker dat ik (eenmaal goed lean) op 3500 kcal ofzo ook al prima zou kunnen groeien, zeker nog met wat anaboeloes in de mix.
Voorheen moest ik altijd per se overdrijven in alles en alles tot de max pushen. Meer kcal, meer gewichtstoename, meer mg’s… Uiteindelijk brengt dat louter problemen met zich mee. Nu ben ik daar klaar mee.
Ik wil gewoon rustig me ding kunnen doen en me vooral goed blijven voelen in me eigen lichaam. Dat is elementair. Dan komen die gains vanzelf wel.
Misschien eens overwegen om die anaboeloes eruit te gooien, je leert steeds beter trainen en eten,![]()
En toch net zo hard door willen blijven gaan , ziekelijk spul eigenlijkJa ik voel je man. Ik steeds die hoerentyfusproblemen met vertering en shit. Dat heeft echt een impact op heel je leven, als je je fysiek niet goed voelt. Jij met je acne, dat zijn echt serieuze dingen. Dan is bodybuilding ook helemaal niet meer leuk.
Daarom gewoon beter een beetje rustiger aan en meer plezier en goede vibes.