apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Sick hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick hoor.
Alleen jij kan gewoon elke keer een out of focus foto plaatsen hè. Gvd manWat Schwarzenegger was voor de biceps, is Schwarzeneggertje voor de triceps:
In de spiegel zag ik dwarsstrepen op mijn tri. Maar mijn prioriteiten liggen inderdaad niet bij camera´s, mijn fietszadeltje kost al meer.Alleen jij kan gewoon elke keer een out of focus foto plaatsen hè. Gvd man
Ok, mijn pedaaltjes dan.
Met ruimte voor je vergrote op prostaat.
Is je foto nu zo wazig, of is dit gewoon hoe je bent?Wat Schwarzenegger was voor de biceps, is Schwarzeneggertje voor de triceps:
Oo sorry dat wist ik niet man. Nee duidelijk prima Marco.In de spiegel zag ik dwarsstrepen op mijn tri. Maar mijn prioriteiten liggen inderdaad niet bij camera´s, mijn fietszadeltje kost al meer.
Steek je je fluit door die gaten ofzo? Praat je daarom altijd zo ?
Zelfde? Maar ik laat ze altijd op mijn fiets. Jij demonteert je zadel en pedalen altijd ?
Ik zou prioriteit leggen bij een brilIn de spiegel zag ik dwarsstrepen op mijn tri. Maar mijn prioriteiten liggen inderdaad niet bij camera´s, mijn fietszadeltje kost al meer.
Jij bent gewoon jaloers.
Ik heb DuraAce.Zelfde? Maar ik laat ze altijd op mijn fiets. Jij demonteert je zadel en pedalen altijd ?![]()
Prima
Ik denk eerder opname in een gesloten inrichting.