XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Pussies. Zo worden jullie nooit buff.

Buff is relatief.

Ik heb dunne botten en gewrichten en van nature vrij brede schouders en een smalle waist. Als ik goed droog ben met op de juiste plekken voldoende massa en rondheid (lats, delts, quads, calves) lijk ik veel groter dan ik ben.

Met zo’n type fysiek / structuur kan je best een eind komen.

Brandon Harding won afgelopen jaar zijn pro card met een stage weight van net iets over de 90kg terwijl hij 1.90 ofzo is. Shredded as f**k en gewoon op de juiste plekken genoeg massa. Maar niet hugeee

Tuurlijk, de uitzonderingen zijn er. En als je tot die groep hoort is dat echt perfect. Zou willen dat ik met m'n 1.90 op 90 kg buff zou lijken. Weeg nu 107 bij 8 a 9% en kom nog niet in de buurt ondanks dat m'n taille toch echt minder dan 85 cm meet :')

Snap je punt ook wel, als je zegt dat je je eigenlijk 't gros van de tijd oncomfortabel voelt, of dat nou door gewicht, kleding die lastig is, AAS of voedsel is, dat is 't niet waard.

Cut is weer begonnen. Nog een kleine halfjaar om dit te verbeteren. Moet goed komen.

Screenshot_20230121-002850_Gallery.jpg
Ik wist niet dat foto's van tanks op DBB geplaatst mochten worden, benieuwd of er een nog een nieuwe log komt!

Waarom altijd zo racistisch....als Belg wordt er ook massaal gehaat op ons hier. Je kan beter hopen dat @Spambod hier niet al te boos van gaat worden.

Laatst bewerkt:
Nederlanders zijn altijd zo racistisch....als Belg wordt er ook massaal gehaat op ons hier. Je kan beter hopen dat @Spambod hier niet al te boos van gaat worden.
Euh, dus dat ik vind dat @Spambod als 'niet-NATO-tank' gewoon moet kunnen posten en hoop dat hem oorlog bespaart blijft is racistisch?

Of ben jij een dumbass piece of shit dat moeite heeft met begrijpend lezen?

Tip: het is de tweede optie.

f**k abs

@Vypaw ik heb alvast 10 duimpjes gegeven, maar je ziet er maar 1

Terug
Naar boven