AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Snap de afkraakcultuur ook niet zo soms. Trollen en beetje banter daargelaten. Allemaal liefhebbers van dezelfde sport/leefstijl hier.

Je bent zelf een manlet, dus je zit je eigen soort belachelijk te maken:roflol:
Ik maak geen andere mensen belachelijk toch? Of kleineer andere mensen? Dat doen jullie allemaal. Want als je niet DBB groot bent dan ben je een sukkel dat is DBB norm.

Als ik de normale mens vraag hoe ik er fysiek uit zie zeggen ze allemaal dat ik een goed fysiek heb. Dit is de enige plek waar ik allemaal negatieve reacties ontvang omdat ik geen test in mijn reet zet. En het allemaal niet zo hard gaat.

42A007E0-737A-4B85-A4BB-B4214F18B947.jpeg

Dus personen die geen verstand van fitness hebben zeggen dat je een goed fysiek hebt?
Nee de personen die gewoon een normaal beeld hebben. Jullie vergelijken alles met AAS resultaat. En als het als natty niet heel snel gaat dan ben je een sukkel en dan kan je niks. Kijk naar @Dinoo hij heeft 10jaar als natty getraind en is dan beloond met zo’n keurig fysiek. Maar de meesten hier moeten het allemaal heel snel hebben om hun ego tegemoet te komen. En hun onzekerheid weg te nemen.

Ik maak geen andere mensen belachelijk toch? Of kleineer andere mensen? Dat doen jullie allemaal. Want als je niet DBB groot bent dan ben je een sukkel dat is DBB norm.

Als ik de normale mens vraag hoe ik er fysiek uit zie zeggen ze allemaal dat ik een goed fysiek heb. Dit is de enige plek waar ik allemaal negatieve reacties ontvang omdat ik geen test in mijn reet zet. En het allemaal niet zo hard gaat.
Als jij zou kuren dan zou je jezelf mentaal zo in de weg zitten dat je net zoals nu geen gains maakt.

De content is nu al geweldig. Laat staan aan de tren
Kunnen we niet een inzamelingsactie starten zodat het financieel iig lukt?
of om zijn trainer om te kopen

Terug
Naar boven