- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Dit is toch battlebuilding.com?@Sanca Saxon heeft het druk vandaag met alles verplaatsen naar battle topic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch battlebuilding.com?@Sanca Saxon heeft het druk vandaag met alles verplaatsen naar battle topic
En de kleedkamer foto's?
Mag ik niet posten

Met toestemming?
Natuurlijk deze staan ook op insta anders had ik ze hier niet gepost
Kan de glutes niet zo heel goed zien.
Jij krijgt en een stijve van leg day
Klopt. Ik ben echt op zoek naar het waarom van dit fenomeen.
Hoe oud ben jij?Klopt. Ik ben echt op zoek naar het waarom van dit fenomeen.
33
Hoezo ik draag mijn boners met trots. Je bent nooit te oud om geil te zijn.
Hoezo ik draag mijn boners met trots. Je bent nooit te oud om geil te zijn.
Btw echt heel opvallend is het niet. Mijn vader heeft roots in republiek Congo. Het verschil tussen slap en erect is dan niet zo heel groot.

Is er een bepaalde regel om alleen progressie te tonen ? Dacht gwn een fotodump topic
Paar maanden terug was elke pagina bezaaid met mevrouw quadzilla dus het gaat al een stuk beter zo
Er staan 2 smileys in dat bericht, waarschijnlijk is het (een poging tot) humor.
Laat haar gewoon posten man stelletje zeikerds.😂 Anders is er een negeer knop👍🏼
Ik vond t meer leuk omdat t exact dezelfde pose was, op dezelfde plek in dezelfde gym maar in andere kleurtjes....Gewoon negeren joh. Ze kunnen hier alleen maar stoken en op je zenuwen werken👍🏼

dan rijst de vraag hoe jij dit kan weten..
Je wordt er opgewonden van?
Oké oké my bad, verkeerd geïnterpreteerd. Kut internet soms.Ik vond t meer leuk omdat t exact dezelfde pose was, op dezelfde plek in dezelfde gym maar in andere kleurtjes....
Niets meer niets minder. Juist leuk om te zien.![]()