AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

De content is nu al geweldig. Laat staan aan de tren
Kunnen we niet een inzamelingsactie starten zodat het financieel iig lukt?
of om zijn trainer om te kopen
youtube mix GIF

Ik maak geen andere mensen belachelijk toch? Of kleineer andere mensen? Dat doen jullie allemaal. Want als je niet DBB groot bent dan ben je een sukkel dat is DBB norm.

Als ik de normale mens vraag hoe ik er fysiek uit zie zeggen ze allemaal dat ik een goed fysiek heb. Dit is de enige plek waar ik allemaal negatieve reacties ontvang omdat ik geen test in mijn reet zet. En het allemaal niet zo hard gaat.
Waarom zou je iemand die geen reet verstand heeft van fitness/bodybuilding vragen z'n mening erover te uiten? Als ik een kreupele vraag of ik hard kan lopen zegt ie ook ja maar ik ben toch echt trager dan dikke stront in een trechter man.

Als ik de normale mens vraag hoe ik er fysiek uit zie zeggen ze allemaal dat ik een goed fysiek heb. Dit is de enige plek waar ik allemaal negatieve reacties ontvang omdat ik geen test in mijn reet zet. En het allemaal niet zo hard gaat.

Hoe moet ik dit voor me zien? Hoe vaak vraag jij aan mensen om je fysiek te beoordelen? Als je bij de kassa van de supermarkt kom vraag je aan de caissière of ze je wel buff vindt?

Waarom zou je iemand die geen reet verstand heeft van fitness/bodybuilding vragen z'n mening erover te uiten? Als ik een kreupele vraag of ik
Hangt er vanaf of je vraag is of je buff bent of dat ze je fysiek mooi vinden. Over het tweede kunnen ze prima oordelen, zeker als dat ook t type is waar je op valt :D

Zit hij nou weer te janken over het kritiek op zijn garnalenfysiek? Maar het doet hem helemaal niets hoor :roflol:

Dit is de enige plek waar ik allemaal negatieve reacties ontvang omdat ik geen test in mijn reet zet. En het allemaal niet zo hard gaat.
Volgens mij heb jij vaak overwegend positieve reacties, maar blijft die enkele negatieve of die paar genuanceerde bij jou veel meer hangen.

Gemiddeld tov gewone mensen zal je er enorm bovenuit stijgen, tov bodybuilders niet.

Je hebt progressie gemaakt, helemaal niemand ontkent dat.

Als je verwacht dat iedereen alleen maar staat te klappen en te juichen dan kan het alleen maar tegenvallen.

Bovendien hap je ook te gretig en te hard, laat het eens gaan, het zijn maar mensen op het internet.

@Sanca Saxon heeft het druk vandaag met alles verplaatsen naar battle topic

Terug
Naar boven