AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).

6399EE01-48D2-4F9F-B416-F47E1455182E.jpeg
Nah. Shows are won from the back zeggen ze altijd, dan wil je niet dat je rug kleiner oogt alleen omdat je je armen wilt verstoppen.

Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).

6399EE01-48D2-4F9F-B416-F47E1455182E.jpeg
Dat van je armen, komt dat niet omdat je er rechts doorheen kan kijken?

Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Screenshot_20230207_185901_Chrome.jpg
Maar als ik forse vrouwen op de foto zet, doe ik dat juist want het staat vaak wat voordeliger voor ze. Maakt ze uhm minder massief

• Like
Waarderingen: AK
Dat van je armen, komt dat niet omdat je er rechts doorheen kan kijken?

Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Screenshot_20230207_185901_Chrome.jpg
Maar als ik forse vrouwen op de foto zet, doe ik dat juist want het staat vaak wat voordeliger voor ze. Maakt ze uhm minder massief
Juist, de een zegt zoveel mogelijk “doorkijk/(dat wat je omcirkelde) proberen weg te werken, maar de ander zegt juist van niet. Idem dito bij side chest poses dat je de “doorkijk” zo min mogelijk moet maken zodat de illusie wekt je groter bent.

Juist, de een zegt zoveel mogelijk “doorkijk/(dat wat je omcirkelde) proberen weg te werken, maar de ander zegt juist van niet. Idem dito bij side chest poses dat je de “doorkijk” zo min mogelijk moet maken zodat de illusie wekt je groter bent.
Kan je niet mensen met jury-ervaring benaderen met deze vraag?
Hier geeft men toch alleen zijn persoonlijke voorkeur aan (alhoewel, is dat sowieso niet bij een wedstrijd? Of zitten daar regels aan?)

Kan je niet mensen met jury-ervaring benaderen met deze vraag?
Hier geeft men toch alleen zijn persoonlijke voorkeur aan (alhoewel, is dat sowieso niet bij een wedstrijd? Of zitten daar regels aan?)
Bij vergelijkingen op youtube wordt gebrek aan 'doorkijk' positief beoordeeld: 'filled out'.

Armen zullen een weak point blijven en moet dus plan B in actie nemen en kijken hoe ik dit zoveel mogelijk kan verbloemen. Omtrek is nu 41.5, maar daar gaat nog (te) veel vanaf in de prep miv mei.
Weet ook niet welke pose beter zou scoren met mijn fysiek op een wedstrijd. Ik zou zelf voor de linkse gaan, maar weet niet of ik dan mezelf naai.
Ik zou voor rechts gaan dan show je veel meer.

Dit is een discussie die nooit stopt. Het is ook meer waarvan je houdt of wat je juist niet mooi vind.
Bij een side chest wil je de aandacht naar je chest en delts en dan kan je het beste je armen sluiten (geen opening) als er licht doorschijnt dan wordt daar de aandacht op gevestigd en dat wil je niet.

Je kan met het wekken van de illusie ook in het negatieve effect doorslaan. Je wilt laten zien wat je hebt.
Maar door juist te concentreren op wat je niet hebt kan je juist datgene wat je wel hebt verliezen. Beetje cryptisch maar hoop dat je me snapt.
Je rug is mooi en goed in proportie en door je armen meer naar voren te trekken omdat je niet je "kleine" biceps wilt laten zien verdwijnt juist de grote en proportie van datgene wat goed is, je rug.
Focus op wat goed is en show dat op de beste manier dan overzien ze dat wat zwakker is.
Heb je giga aquadsweep dan doen je kuiten er niet toe. Heb je die niet dan wel.

Nouja dat vind ik dus.

Whahahaha die Plop sloffen maken het echt af :laugh:

Zit een hoop suiker in Cruesli.:(
Heey Leonardo!
Je hebt je vergist van forum, we sturen je graag door 😊

Terug
Naar boven