- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 18%
Zo zie je maar weer, je bent nooit te oud om wat te leren, Ron.
Ja, 66 maar trainen gaat lekker hoor...!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zie je maar weer, je bent nooit te oud om wat te leren, Ron.
Toch wel lief dat je zijn handtekening kreeg

Ik had geen papier bij, maar hij wel een pen 🫡
sst. niet te veel verraden. What happened........

Ken de arm blaster wel, niet meer smokkelen en alles op de bicepsZo zie je maar weer, je bent nooit te oud om wat te leren, Ron.
Nah. Shows are won from the back zeggen ze altijd, dan wil je niet dat je rug kleiner oogt alleen omdat je je armen wilt verstoppen.Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).
![]()
Dat van je armen, komt dat niet omdat je er rechts doorheen kan kijken?Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).
![]()
Juist, de een zegt zoveel mogelijk “doorkijk/(dat wat je omcirkelde) proberen weg te werken, maar de ander zegt juist van niet. Idem dito bij side chest poses dat je de “doorkijk” zo min mogelijk moet maken zodat de illusie wekt je groter bent.Dat van je armen, komt dat niet omdat je er rechts doorheen kan kijken?
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Maar als ik forse vrouwen op de foto zet, doe ik dat juist want het staat vaak wat voordeliger voor ze. Maakt ze uhm minder massief
Kan je niet mensen met jury-ervaring benaderen met deze vraag?Juist, de een zegt zoveel mogelijk “doorkijk/(dat wat je omcirkelde) proberen weg te werken, maar de ander zegt juist van niet. Idem dito bij side chest poses dat je de “doorkijk” zo min mogelijk moet maken zodat de illusie wekt je groter bent.
Bij vergelijkingen op youtube wordt gebrek aan 'doorkijk' positief beoordeeld: 'filled out'.Kan je niet mensen met jury-ervaring benaderen met deze vraag?
Hier geeft men toch alleen zijn persoonlijke voorkeur aan (alhoewel, is dat sowieso niet bij een wedstrijd? Of zitten daar regels aan?)
Ik zou voor rechts gaan dan show je veel meer.Armen zullen een weak point blijven en moet dus plan B in actie nemen en kijken hoe ik dit zoveel mogelijk kan verbloemen. Omtrek is nu 41.5, maar daar gaat nog (te) veel vanaf in de prep miv mei.
Weet ook niet welke pose beter zou scoren met mijn fysiek op een wedstrijd. Ik zou zelf voor de linkse gaan, maar weet niet of ik dan mezelf naai.
Dit is een discussie die nooit stopt. Het is ook meer waarvan je houdt of wat je juist niet mooi vind.Juist, de een zegt zoveel mogelijk “doorkijk/(dat wat je omcirkelde) proberen weg te werken, maar de ander zegt juist van niet. Idem dito bij side chest poses dat je de “doorkijk” zo min mogelijk moet maken zodat de illusie wekt je groter bent.
Kan je niet mensen met jury-ervaring benaderen met deze vraag?
Hier geeft men toch alleen zijn persoonlijke voorkeur aan (alhoewel, is dat sowieso niet bij een wedstrijd? Of zitten daar regels aan?)
Zit een hoop suiker in Cruesli.

Heey Leonardo!
Wanneer 101,2 onder invloed?
sommige wegen ook in de avond en zeggen dan ja ik weeg zoveel terwijl ze in de ochtend 4 kg minder wegen...
achjah mag wel met 5500 kcal