MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Foto’s van die tijd? Scherpe foto’s ?
1675955335216.png

Als je goed kijkt zie je ze hem daar alle grote bodybuilders intimideren met zijn biceps

Yep, en precies daarom sta jij met je mbo eitjes te bakken in een vage keuken en heb ik een baantje met verantwoordelijkheid én nog een v.o.g. ook :thumb:
Jij bent trots dat je geen strafblad hebt?

Kijk je wel uit dat je de lat niet te hoog legt voor jezelf?

Yep, en precies daarom sta jij met je mbo eitjes te bakken in een vage keuken en heb ik een baantje met verantwoordelijkheid én nog een v.o.g. ook :thumb:
Jij hebt zelfstandig een VOG aan kunnen vragen? Wat een prestatie, ben je toch minder achterlijk dan ik in eerste instantie dacht. Een baan met VOG. Ja dan heb je het wel gemaakt in het leven... (ookal zegt het helemaal niks over het soort werk of verantwoordelijkheid maar dat terzijde.)

Mensen minachten op basis van hun opleiding is toch wel 1 van meest trieste dingen die een mens kan doen. Slechts anderen minachten op basis van hoeveel geld je hebt is kanslozer.

Ach ja, fijn om te weten hoe je dus over iedereen hier op het forum denkt die 'slechts' een MBO opleiding heeft gedaan.

Ik wist trouwens niet dat je voor strontschepper een opleiding en VOG nodig had.

0 ook nooit gevochten.

Ja aan mijn gezicht zou je zeggen dat kan niet maar het is toch waar 😌
Er is ook helemaal niks stoers aan vechten. Alleen uit noodzaak als vermijden niet meer kan.

Behalve dan in Rons bekrompen geest. Die ene stomp heeft die laatste paar hersencellen goed beschadigd.

Willem Jonkman heeft geen groot ego
Zo werd het (zijn poging tot dominant gedrag tegen mij) wel uitgelegd door de man die naast mij zijn oefeningen deed. Bij een andere ex top bodybuilder die een sportschool had in Rijswijk ervoer ik hetzelfde en kreeg ik ook dezelfde verklaring (van weer een andere gym rat). Heb zelfs ruzie gehad met Alwin Djaoen, toen ik klaagde over het slechte lopen van een door hem gebouwde pulley. Toen we deze later die week samen naar zijn pick-up sjouwden, zag ik hem schrikken toen ik de zware kant pakte.

Zo werd het (zijn poging tot dominant gedrag tegen mij) wel uitgelegd door de man die naast mij zijn oefeningen deed. Bij een andere ex top bodybuilder die een sportschool had in Rijswijk ervoer ik hetzelfde en kreeg ik ook dezelfde verklaring (van weer een andere gym rat). Heb zelfs ruzie gehad met Alwin Djaoen, toen ik klaagde over het slechte lopen van een door hem gebouwde pulley. Toen we deze later die week samen naar zijn pick-up sjouwden, zag ik hem schrikken toen ik de zware kant pakte.
Ik laat altijd mensen met dommekracht het zwaarst tillen. Ben nogal lui als ik iemand help sjouwen. Ik moedig ze altijd aan dat ze echt wel sterk zijn :D

Jij hebt gewoon een grote fantasie

Terug
Naar boven