MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij hebt zelfstandig een VOG aan kunnen vragen? Wat een prestatie, ben je toch minder achterlijk dan ik in eerste instantie dacht. Een baan met VOG. Ja dan heb je het wel gemaakt in het leven... (ookal zegt het helemaal niks over het soort werk of verantwoordelijkheid maar dat terzijde.)

Mensen minachten op basis van hun opleiding is toch wel 1 van meest trieste dingen die een mens kan doen. Slechts anderen minachten op basis van hoeveel geld je hebt is kanslozer.

Ach ja, fijn om te weten hoe je dus over iedereen hier op het forum denkt die 'slechts' een MBO opleiding heeft gedaan.

Ik wist trouwens niet dat je voor strontschepper een opleiding en VOG nodig had.
En jij noemt mij seniel, dus met mijn seniele brein ben ik in staat om mij verder te ontwikkelen dan jij met je slimme opmerkingen. Daar wees ik je even op. Jammer dat jij dan direct gekwetst bent. Sneue jongen met lange tenen.

Verder interesseert opleiding mij weinig, tis meer om aan te geven dat iedereen eitjes kan bakken, daar hoef je niet echt iets voor te kunnen. Maar fijn dat jij jouw vrouwelijke kant hier verder mee kunt ontwikkelen.

Fijne dag verder, maak je niet te druk om mij, zorg dat je zelf een leven krijgt :thumb:

Neehee dit is geen complottheorie of great reset om tegen te ageren, zo belangrijk ben jij niet.

Ja, nee, ik denk eigenlijk dat niemand het wat kan interesseren wat je hier schrijft.

Laten we maar weer ontopic gaan met foto's.

1676045720716.png

83,2 Powerbelly in full effect

Bloeddruk zo fantastisch dat het apparaat niet eens meer werkt:
IMG_9250.jpg

Iemand suggesties voor een nieuwe? Was volgens mij een topic van maar ben te lui om het op te zoeken hihi

1676045720716.png

IMG_9250.jpg

Iemand suggesties voor een nieuwe? Was volgens mij een topic van maar ben te lui om het op te zoeken hihi
Heb de omron m3, prima ding en goedgekeurd door hartstichting. Geen app, dat noemde iemand laatst als nadeel

Heb de omron m3, prima ding en goedgekeurd door hartstichting. Geen app, dat noemde iemand laatst als nadeel
Zat ook al te kijken naar Omron idd
Kan je zo'n ding fixen via je zorgverzekering dat je weet?
Zou mooi meegenomen zijn :p

1676045720716.png

IMG_9250.jpg

Je bloeddruk is Sky high vermoed ik🤔

Terug
Naar boven