ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Of niet is hij eerder weg😌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of niet is hij eerder weg😌
Hoezo, tegenwoordig hebben ze op de gesloten afdeling ook gewoon internet. Kijk maar naar @RonnReeves
Nee, niet die twee, ben zijn naam vergeten.
En jij noemt mij seniel, dus met mijn seniele brein ben ik in staat om mij verder te ontwikkelen dan jij met je slimme opmerkingen. Daar wees ik je even op. Jammer dat jij dan direct gekwetst bent. Sneue jongen met lange tenen.Jij hebt zelfstandig een VOG aan kunnen vragen? Wat een prestatie, ben je toch minder achterlijk dan ik in eerste instantie dacht. Een baan met VOG. Ja dan heb je het wel gemaakt in het leven... (ookal zegt het helemaal niks over het soort werk of verantwoordelijkheid maar dat terzijde.)
Mensen minachten op basis van hun opleiding is toch wel 1 van meest trieste dingen die een mens kan doen. Slechts anderen minachten op basis van hoeveel geld je hebt is kanslozer.
Ach ja, fijn om te weten hoe je dus over iedereen hier op het forum denkt die 'slechts' een MBO opleiding heeft gedaan.
Ik wist trouwens niet dat je voor strontschepper een opleiding en VOG nodig had.
HaHa voor likes wil je rippedmeeuw in de titel zettenWe moeten nog 6 werkprocessen wachten, dan pas kan ik iemand sturen.
Heb de omron m3, prima ding en goedgekeurd door hartstichting. Geen app, dat noemde iemand laatst als nadeel![]()
83,2 Powerbelly in full effect
Bloeddruk zo fantastisch dat het apparaat niet eens meer werkt:
![]()
Iemand suggesties voor een nieuwe? Was volgens mij een topic van maar ben te lui om het op te zoeken hihi
Zat ook al te kijken naar Omron iddHeb de omron m3, prima ding en goedgekeurd door hartstichting. Geen app, dat noemde iemand laatst als nadeel

Zat ook al te kijken naar Omron idd
Kan je zo'n ding fixen via je zorgverzekering dat je weet?
Zou mooi meegenomen zijn![]()

Beide kanten van m'n familie hebben bloeddruk problemen maar dat telt niet zeker?@XXL Nutrition heeft 'm voor een relatief zacht prijsje.
![]()
Zonder medische indicatie krijg je hem niet vergoed.![]()

Ik vrees van niet. Maar je kunt het proberen. Gewoon factuur opsturen naar je zorgverzekeraar, kijken of ze erin trappen.Beide kanten van m'n familie hebben bloeddruk problemen maar dat telt niet zeker?![]()

Beter koop je zo’n ding bij de Kruidvat die van mij was 2 tientjes en ook door de Hartstichting goed gekeurd, een omron ook@XXL Nutrition heeft 'm voor een relatief zacht prijsje.
![]()
Je bloeddruk is Sky high vermoed ik🤔![]()
83,2 Powerbelly in full effect
Bloeddruk zo fantastisch dat het apparaat niet eens meer werkt:
![]()
Iemand suggesties voor een nieuwe? Was volgens mij een topic van maar ben te lui om het op te zoeken hihi
Bij de blokker is ie stuk goedkoper.. Overal eigenlijk haha@XXL Nutrition heeft 'm voor een relatief zacht prijsje.
![]()
Had m ook al gezien in de winkel, maar die was tot 36cm armen vgm
Née ik pas hem ook en heb nog ruimte over, en m’n armpjes zijn 38 ðŸ«Had m ook al gezien in de winkel, maar die was tot 36cm armen vgm
Dat is geen omron.