Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is ook niet efficiënt. Schuren creëerd wrijving en dus kan je minder zwaar. Nog los van de wonden, bloed en mogelijke infecties.

Kan je beter een filmpje van jouw deadlift plaatsen zodat leden op het forum naar je techniek kunnen kijken.
Alsof de leden die hier nog zitten tips kunnen geven lol. De sterke mensen zijn inactief of delen geen nuttige reacties meer.

Heb je de deadlift gezien van Thor? Heb je de schenen gezien van de beste deadlifters die er zijn? Het hoort erbij.

Bij conventional heb ik er ook geen last van want dan zit er geen knurling aan mijn schenen.

Alsof de leden die hier nog zitten tips kunnen geven lol. De sterke mensen zijn inactief of delen geen nuttige reacties meer.

Heb je de deadlift gezien van Thor? Heb je de schenen gezien van de beste deadlifters die er zijn? Het hoort erbij.

Koop gewoon deftige scheenbeschermers man. Die ze bij voetbal gebruiken.

Bij conventional heb ik er ook geen last van want dan zit er geen knurling aan mijn schenen.
Ok, vergeet dan wat ik gezegd heb. :thumbup:

Na 8 sets deadliften :)

2CC3B45F-81A6-4C65-84E4-62E711580CED.jpeg
Waarom geen deadlift sokken?

Thor is een monster uit Ijsland die 500kg deadlift, jij bent slechts de homofiele sidekick van Batman die zijn smerige lichaamssappen op barbells achterlaat omdat je deadlift als een r*tard.

Terug
Naar boven