apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je beter een filmpje van jouw deadlift plaatsen zodat leden op het forum naar je techniek kunnen kijken.Post eens een filmpje zou ik zeggen, kan ik misschien wat van leren.
Alsof de leden die hier nog zitten tips kunnen geven lol. De sterke mensen zijn inactief of delen geen nuttige reacties meer.Kan je beter een filmpje van jouw deadlift plaatsen zodat leden op het forum naar je techniek kunnen kijken.
Alsof de leden die hier nog zitten tips kunnen geven lol. De sterke mensen zijn inactief of delen geen nuttige reacties meer.
Heb je de deadlift gezien van Thor? Heb je de schenen gezien van de beste deadlifters die er zijn? Het hoort erbij.
p*ssyKoop gewoon deftige scheenbeschermers man. Die ze bij voetbal gebruiken.
Natte, Waar …?
Nee droge, bruine uitgerokken helaas
Ok, vergeet dan wat ik gezegd heb.Alsof de leden die hier nog zitten tips kunnen geven lol. De sterke mensen zijn inactief of delen geen nuttige reacties meer.
Heb je de deadlift gezien van Thor? Heb je de schenen gezien van de beste deadlifters die er zijn? Het hoort erbij.
Bij conventional heb ik er ook geen last van want dan zit er geen knurling aan mijn schenen.
Waarom geen deadlift sokken?
vind dat maar belachelijk in een gewone gym
Wat jij wilt pik het was goed bedoeld.oke. ik kan ook vast videos vinden die het tegenovergestelde zeggen. is maar wat jij vindt en of wilt geloven
Vervolgens op een bodybuilding forum stoer doen hoe je je smeerzooi aan een bar in die gewone gym hebt gesmeerd valt ook onder die categorie.
jij ook met je stokke beentjes en je vette pensWat jij wilt pik het was goed bedoeld.
Succes met je bloedende scheentjes![]()
Thor is een monster uit Ijsland die 500kg deadlift, jij bent slechts de homofiele sidekick van Batman die zijn smerige lichaamssappen op barbells achterlaat omdat je deadlift als een r*tard.Heb je de deadlift gezien van Thor? Heb je de schenen gezien van de beste deadlifters die er zijn? Het hoort erbij.
Thnx!
Homofiele sidekick van Batman 😂 ik keur 'm goed, kudos.Thor is een monster uit Ijsland die 500kg deadlift, jij bent slechts de homofiele sidekick van Batman die zijn smerige lichaamssappen op barbells achterlaat omdat je deadlift als een r*tard.