XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

VideoCapture_20230212-161717.jpg
VideoCapture_20230211-154335.jpg
VideoCapture_20230211-155804.jpg

6weken aan ‘high’ volume achter de rug. Best tevreden eigenlijk. Rug is momenteel nog het enige dat toonbaar is :o bijna 90kg opnieuw. Dan maar even cutten.

B79D66D9-B309-4B46-9EEA-D2649C910AD6.jpeg

Spul heeft karakter. Ik heb dat liever dan die moderne ultra geplastificeerde en té comfortabele fancy apparaten. :dunno:
karakter in de vorm van gescheurde benches? Dat laat zien dat er geen onderhoud wordt uitgevoerd en de vloer ziet er ook niet uit weinig schoongemaakt maar dat zie je ook aan de rubbervlekken op de dumbbellrekken.

Maar he als je er lekker traint is dat prima toch, valt me enkel op.

karakter in de vorm van gescheurde benches? Dat laat zien dat er geen onderhoud wordt uitgevoerd en de vloer ziet er ook niet uit weinig schoongemaakt maar dat zie je ook aan de rubbervlekken op de dumbbellrekken.

Maar he als je er lekker traint is dat prima toch, valt me enkel op.
Je hebt ook wel een punt hoor, gescheurde bekleding is teveel karakter.

Toch zou ik liever in zo'n gym trainen dan zo'n nieuwe gym met heel veel plastic apparaten met schermen en dergelijke. Zo'n commerciele gym is gericht op een hele andere doelgroep. Zo'n oude ijzer schuur heeft wel vaker een betere vibe.

Jij trainde toch ook wel eens bij Iron Heart in Leeuwarden? Dat is in mijn ogen de perfecte combinatie van een hardcore maar goed verzorgde gym. :thumbup:

Je hebt ook wel een punt hoor, gescheurde bekleding is teveel karakter.

Toch zou ik liever in zo'n gym trainen dan zo'n nieuwe gym met heel veel plastic apparaten met schermen en dergelijke. Zo'n commerciele gym is gericht op een hele andere doelgroep. Zo'n oude ijzer schuur heeft wel vaker een betere vibe.

Jij trainde toch ook wel eens bij Iron Heart in Leeuwarden? Dat is in mijn ogen de perfecte combinatie van een hardcore maar goed verzorgde gym. :thumbup:
Yep kom er weleens omdat mijn dochter in Leeuwarden woont.
En dat is een keurige gym de eigenaren doen er ook vele aan om alles schoon te houden en reageren direct als er iets kapot is.

Terug
Naar boven