- Waardering
- 27.838
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
aardig in proportie nu. Zou iets meer aandacht aan upperbody geven, maar je bent goed op weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardig in proportie nu. Zou iets meer aandacht aan upperbody geven, maar je bent goed op weg.
Net fysiek. Op eerste aanblik denk ik at borst, wijdte lats en triceps extra aandacht nodig hebben.
Goed toch die taille is shit maar is genetisch doe je niks aan. Vind dat je het goed doet knap als je ziet hoe je op een aantal jaar vooruit bent gegaan.Mijn beste en slechtste pose, 6 weken uit en 105,4 kg
![]()
voldoende spullen zo te zien maar wel ouwe t*ring bende.

Spul heeft karakter. Ik heb dat liever dan die moderne ultra geplastificeerde en té comfortabele fancy apparaten.voldoende spullen zo te zien maar wel ouwe t*ring bende.![]()

Is de dumbbell sectie @wovano heeft de rest wel gezien. Als je het mij vraagt geen verkeerde gym 🙂voldoende spullen zo te zien maar wel ouwe t*ring bende.![]()
karakter in de vorm van gescheurde benches? Dat laat zien dat er geen onderhoud wordt uitgevoerd en de vloer ziet er ook niet uit weinig schoongemaakt maar dat zie je ook aan de rubbervlekken op de dumbbellrekken.Spul heeft karakter. Ik heb dat liever dan die moderne ultra geplastificeerde en té comfortabele fancy apparaten.![]()
Je hebt ook wel een punt hoor, gescheurde bekleding is teveel karakter.karakter in de vorm van gescheurde benches? Dat laat zien dat er geen onderhoud wordt uitgevoerd en de vloer ziet er ook niet uit weinig schoongemaakt maar dat zie je ook aan de rubbervlekken op de dumbbellrekken.
Maar he als je er lekker traint is dat prima toch, valt me enkel op.
Wel lekker opgeruimdvoldoende spullen zo te zien maar wel ouwe t*ring bende.![]()
Yep kom er weleens omdat mijn dochter in Leeuwarden woont.Je hebt ook wel een punt hoor, gescheurde bekleding is teveel karakter.
Toch zou ik liever in zo'n gym trainen dan zo'n nieuwe gym met heel veel plastic apparaten met schermen en dergelijke. Zo'n commerciele gym is gericht op een hele andere doelgroep. Zo'n oude ijzer schuur heeft wel vaker een betere vibe.
Jij trainde toch ook wel eens bij Iron Heart in Leeuwarden? Dat is in mijn ogen de perfecte combinatie van een hardcore maar goed verzorgde gym.![]()
Ja dat wel hahaha
goede progressie hoor![]()
Niet de laaste genomen foto.
2 jaar progressie.
Rechtse foto is van voorbije weekend check in
Mooie klok...![]()
Niet de laaste genomen foto.
2 jaar progressie.
Rechtse foto is van voorbije weekend check in

Fixed.
Meer dan prima gym iddIs de dumbbell sectie @wovano heeft de rest wel gezien. Als je het mij vraagt geen verkeerde gym 🙂