- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Tnx man .Primo for life

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx man .Primo for life

Je hebt je wel laten gaan idd.
Tijdje aan 't cruisen, zelfs m'n geliefde hgh er even uit gehad. Life happens, verhuizen, druk met werk enzovoorts. Altijd m'n probleem, die consistentie. Fluffier dan ik hoopte op dit gewicht dus korte cut binnenkort en dan hopelijk een maand of 4 groeien.
115.4 kg vanmorgen, bf net niet chubby, 200 test 75 mast sinds een maand of 1.5 denk ik en sinds vrijdag weer 3 iu hgh.
Heb nog wel een pre-laten-gaan pic op 111 of 112 kg. Aders op abs enzo 😥
Laatst bij de huisarts opgemeten op 1.92.
Ff posten danHeb nog wel een pre-laten-gaan pic op 111 of 112 kg. Aders op abs enzo 😥
Dude je bent mega fkn lean. Als in, fluffy en chubby, als je dat echt denkt dan heb je een extreem vertekend beeld van jezelf.
Tijdje aan 't cruisen, zelfs m'n geliefde hgh er even uit gehad. Life happens, verhuizen, druk met werk enzovoorts. Altijd m'n probleem, die consistentie. Fluffier dan ik hoopte op dit gewicht dus korte cut binnenkort en dan hopelijk een maand of 4 groeien.
115.4 kg vanmorgen, bf net niet chubby, 200 test 75 mast sinds een maand of 1.5 denk ik en sinds vrijdag weer 3 iu hgh.
Gaat lekker maat 💪🏽💪🏽94kg. Abs blijven loyal zelfs pre bed als ik een foodbelly heb zijn ze nog goed zichtbaar op onderstaand foto. 6kg in 10 weken gepakt en doel is 105kg te halen eind dit jaar.
![]()
Dude je bent mega fkn lean. Als in, fluffy en chubby, als je dat echt denkt dan heb je een extreem vertekend beeld van jezelf.
En gewoon een boterham extra ed. werkt prima94kg. Abs blijven loyal zelfs pre bed als ik een foodbelly heb zijn ze nog goed zichtbaar op onderstaand foto. 6kg in 10 weken gepakt en doel is 105kg te halen eind dit jaar.
![]()

Matig voor hoe autistisch je leeft.94kg. Abs blijven loyal zelfs pre bed als ik een foodbelly heb zijn ze nog goed zichtbaar op onderstaand foto. 6kg in 10 weken gepakt en doel is 105kg te halen eind dit jaar.
![]()
The day you start lifting is the day you become forever small. Kijk regelmatig in de spiegel dat ik denk mhh..... matig.... maar als ik mezelf op een foto zie met ongetrainde mensen zie ik het pas echt goed.We zitten hier op een bodybuilding forum. Vrij gebruikelijk om zelfkritisch te zijn en altijd een hoger niveau na te streven.
Haha ik kijk regelmatig vanuit bepaalde hoeken in een spiegel denkende dat ik er überhaupt niet uit zie of ik train. Iedereen ziet er ook altijd buffer uit. Tis een jankverhaal.Dude je bent mega fkn lean. Als in, fluffy en chubby, als je dat echt denkt dan heb je een extreem vertekend beeld van jezelf.
Tijd voor weer 9iu ED, 3iu was toch voor oudjes :Haha ik kijk regelmatig vanuit bepaalde hoeken in een spiegel denkende dat ik er überhaupt niet uit zie of ik train. Iedereen ziet er ook altijd buffer uit. Tis een jankverhaal.
Chubby is 't ook niet hoor, maar wel te chubby voor een full on bulk.

Poh absoluut, voelt als HRT dit
nee 7.5 wordt de max komende tijd.