MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je biceps lopen wel erg achter op de rest. Met je andere foto's vond ik het wel meevallen.
En als je je pink meer indraait waardoor je Peak meer omhoog komt en je elleboog iets hoger? hoe pakt het dan uit?
Je besteed extra aandacht aan je biceps dacht ik me te herinneren. Waarom niet gewoon elke dag 2 volle werksets armen in superset stijl.
Kost je dan ook niet zoveel tijd.
Doe nu zon soort gelijke aanpak, maar het kost ok we maanden om het enigszins in verhouding te krijgen ook al zou ik nu 35 sets dagelijks biceps knallen kost het alsnog gewoon behoorlijk wat tijd. Afgelopen maanden flink wat variatie technieken en oefeningen geprobeerd en uiteindelijk iets gemaakt waarop ik het beste ga. Nu is het kwestie van het plan uitvoeren.

Doe nu zon soort gelijke aanpak, maar het kost ok we maanden om het enigszins in verhouding te krijgen ook al zou ik nu 35 sets dagelijks biceps knallen kost het alsnog gewoon behoorlijk wat tijd. Afgelopen maanden flink wat variatie technieken en oefeningen geprobeerd en uiteindelijk iets gemaakt waarop ik het beste ga. Nu is het kwestie van het plan uitvoeren.
Waarom 35 sets dagelijks dat is volgens mij contra productief. 8 sets biceps en 8 sets triceps per dag maakt met ene 5 daagse trainingsweek 40 om 40.
In het algemeen werken 21ers en incline bench curls of bayesian curls het beste voor biceps.

Waarom 35 sets dagelijks dat is volgens mij contra productief. 8 sets biceps en 8 sets triceps per dag maakt met ene 5 daagse trainingsweek 40 om 40.
In het algemeen werken 21ers en incline bench curls of bayesian curls het beste voor biceps.
Train nu 5x pw waarvan 4 dagen biceps triceps voorkomen. Sommige dagen supersets andere dag losse sets. Ene dag ook wat meer gericht op een pomp andere sessie meer op kracht. Laatste weken boek ik dmv deze aanpak vooruitgang dus resterende periode vd bulk blijft dit erin, wat het uiteindelijk oplevert zal eind dit jaar wel zichtbaar zijn

Train nu 5x pw waarvan 4 dagen biceps triceps voorkomen. Sommige dagen supersets andere dag losse sets. Ene dag ook wat meer gericht op een pomp andere sessie meer op kracht. Laatste weken boek ik dmv deze aanpak vooruitgang dus resterende periode vd bulk blijft dit erin, wat het uiteindelijk oplevert zal eind dit jaar wel zichtbaar zijn
Ik hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht. Aan je input ligt het niet,

• Like
Waarderingen: AK
97kg momenteel, front double bicep is me zwakste pose.
Armen 42cm, geen pomp. Groeien wel nu armen 4x pw aangepakt worden en de oefening selectie aangepast is op wat werkt voor mij.
Shape is semi vet dus plan gemaakt om door te pushen ruim boven de 100kg

IMG_5655.jpeg
Ga je armen nou gewoon net als je pecs trainen, zware haltercurls en nog iets met dumbbells. Ontsla je coach doe geen andere onzin.

Geen onzin doen, gewoon zwaar curlen.

5x per week "onzin" doen voor 20 weken lang

Screenshot_20230821_102829_Instagram.jpg
Jij spuit je helemaal vol middelen, doet wat neptraining met kabeltjes en mooie gebaren, gooit nonchalant met een handdoek op je filmpje, je lijkt wel een diva. Ondertussen is je hoofd ook meegegroeid en je haar weer niet.

Jij spuit je helemaal vol middelen, doet wat neptraining met kabeltjes en mooie gebaren, gooit nonchalant met een handdoek op je filmpje, je lijkt wel een diva. Ondertussen is je hoofd ook meegegroeid en je haar weer niet.
Type je dit met of zonder tong hangend uit je mond

dat was idd een neptraining voor dat filmpje ja aangezien ik 2 dagen uit was voor de siggi toen. die middelen spoot ik daarvoor ook al in en trainde ik 2x per week armen. sinds ik ze 5x per week train zijn ze duidelijk sneller gegroeid dan mijn hoofd
wel leuk dat je mijn filmpjes bekijkt

Schrik me rot man, je bent echt gegroeid :heart:

• Heart
Waarderingen: AK
97kg momenteel, front double bicep is me zwakste pose.
Armen 42cm, geen pomp. Groeien wel nu armen 4x pw aangepakt worden en de oefening selectie aangepast is op wat werkt voor mij.
Shape is semi vet dus plan gemaakt om door te pushen ruim boven de 100kg

IMG_5655.jpeg
Is dit zonder of met middelen? Maakt verder niet uit. Vroeg me gewoon af omdat het bij u niet duidelijk zichtbaar is.

Terug
Naar boven