MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

InShot_20230822_070040044.jpg

Ik zie jou zovaak in prep, gooi er eens idd een paar jaar offseason tegen aan @Ano_020623
Zo vaak in prep? 😆 ik ben al off season sinds m'n laaste competitie -> dec 2022

Ik moest nu een minicut doen van 8 weken om erna weer te pushen.

maaar we beslissen effectief pas in december. Dus geen stress of haast. Zien wel

Zo vaak in prep? 😆 ik ben al off season sinds m'n laaste competitie -> dec 2022

Ik moest nu een minicut doen van 8 weken om erna weer te pushen.

maaar we beslissen effectief pas in december. Dus geen stress of haast. Zien wel
elk jaar een wedstrijd vind ik altijd in prep ja. 8 weken health fasen en 16 weken prep. heb je maar een half jaar om te bouwen eigenlijk.

ben ook zelf even gaan kijken na je post en kwam ook onderstaande pagina tegen.

terwijl heel veel andere pagina's wel zeggen dat mannen meer kunnen gainen ivm testosteron enzo. wat mij ook logischer lijkt want daarom zijn er ook mannen en vrouwen divisies in sporten enzo.
Maar is meer omdat mannen zelf al meer massa hebben dan vrouwen dat als ze beide even veel zouden trainen eten en genetisch gelijk zijn de man toch gespierder blijven dan de vrouw maar wel beide dezelfde hoeveelheid massa gewonnen.

weer wat geleerd :P

ben ook zelf even gaan kijken na je post en kwam ook onderstaande pagina tegen.

terwijl heel veel andere pagina's wel zeggen dat mannen meer kunnen gainen ivm testosteron enzo. wat mij ook logischer lijkt want daarom zijn er ook mannen en vrouwen divisies in sporten enzo.
Maar is meer omdat mannen zelf al meer massa hebben dan vrouwen dat als ze beide even veel zouden trainen eten en genetisch gelijk zijn de man toch gespierder blijven dan de vrouw maar wel beide dezelfde hoeveelheid massa gewonnen.

weer wat geleerd :P
volgens mij in absolute gevallen winnen ze meer, maar cumulatief gezien ongeveer hetzelfde.

Terug
Naar boven