- Waardering
- 3.121
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
vergeet je lactose en gluten intolerantie niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vergeet je lactose en gluten intolerantie niet
Heb je eigenlijk een streef of iets waar je naar toe werkt?

Plan is om als het zo doorgaat qua groei.Heb je eigenlijk een streef of iets waar je naar toe werkt?![]()
Zo te zien is je groei niet alleen erg goed, maar ook erg constant toch? Knap restaurant!Plan is om als het zo doorgaat qua groei.
In december starten prep - om in Maart 2024 weer wedstrijd te doen.
Erg constant?.Zo te zien is je groei niet alleen erg goed, maar ook erg constant toch? Knap restaurant!
Ja, je shape is altijd indrukwekkende en steeds wat beter. Je lijkt nooit een mindere fase te hebben.
Oh zo bedoel je haha.Ja, je shape is altijd indrukwekkende en steeds wat beter. Je lijkt nooit een mindere fase te hebben.
Nee, door bouwen jijPlan is om als het zo doorgaat qua groei.
In december starten prep - om in Maart 2024 weer wedstrijd te doen.
Ik zie jou zovaak in prep, gooi er eens idd een paar jaar offseason tegen aan @Ano_020623
Zo vaak in prep? 😆 ik ben al off season sinds m'n laaste competitie -> dec 2022Ik zie jou zovaak in prep, gooi er eens idd een paar jaar offseason tegen aan @Ano_020623
elk jaar een wedstrijd vind ik altijd in prep ja. 8 weken health fasen en 16 weken prep. heb je maar een half jaar om te bouwen eigenlijk.Zo vaak in prep? 😆 ik ben al off season sinds m'n laaste competitie -> dec 2022
Ik moest nu een minicut doen van 8 weken om erna weer te pushen.
maaar we beslissen effectief pas in december. Dus geen stress of haast. Zien wel
Misschien een domme vraag, maar zit daar geen verschil tussen voor man of vrouw?elk jaar een wedstrijd vind ik altijd in prep ja. 8 weken health fasen en 16 weken prep. heb je maar een half jaar om te bouwen eigenlijk.
ja, vrouwen bouwen nog langzamer massa dan mannenMisschien een domme vraag, maar zit daar geen verschil tussen voor man of vrouw?
Hetzelfde geldt voor vet verliezen?
nee dat zal gelijk zijn ongeveer.
www.strengthlog.com

volgens mij in absolute gevallen winnen ze meer, maar cumulatief gezien ongeveer hetzelfde.ben ook zelf even gaan kijken na je post en kwam ook onderstaande pagina tegen.
Male and Female Strength and Muscle Growth: Do Men and Women Gain the Same? – StrengthLog
Male and female strength and muscle mass: do men and women gain the same? The answer might surprise you! Read our article and find out!www.strengthlog.com
terwijl heel veel andere pagina's wel zeggen dat mannen meer kunnen gainen ivm testosteron enzo. wat mij ook logischer lijkt want daarom zijn er ook mannen en vrouwen divisies in sporten enzo.
Maar is meer omdat mannen zelf al meer massa hebben dan vrouwen dat als ze beide even veel zouden trainen eten en genetisch gelijk zijn de man toch gespierder blijven dan de vrouw maar wel beide dezelfde hoeveelheid massa gewonnen.
weer wat geleerd![]()