- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een kutfysiek. Sorry als ik hier een punt of ban voor krijg accepteer ik het.
nette fysiek voor een zwerver..
Wat een kutfysiek. Sorry als ik hier een punt of ban voor krijg accepteer ik het.
Ben het helemaal met je eens. Maar hier vinden ze dat blijkbaar topWat een kutfysiek. Sorry als ik hier een punt of ban voor krijg accepteer ik het.

Hij is 60 plus toch.Ben het helemaal met je eens. Maar hier vinden ze dat blijkbaar top![]()
Dat compenseert ie met zijn 12 inch black mamba.Wat een kutfysiek. Sorry als ik hier een punt of ban voor krijg accepteer ik het.
So what. Dit is toch een bb forum.
Jij was al ripped voordat je begon met trainen?So what. Dit is toch een bb forum.
Soms is het hier net weight watchers.
Nou ja puur fysiek actieve leden zijn er maar een handje vol. Dan heb je nog van die hardlopers en fietsers ertussen zitten. En @SteksSo what. Dit is toch een bb forum.
Want jij ziet er veel beter uit?So what. Dit is toch een bb forum.
Zou niet zeggen dat hij überhaupt iets aan sport doet. Gewoon de gemiddelde Nederlander met een bierbuik.Wat een kutfysiek. Sorry als ik hier een punt of ban voor krijg accepteer ik het.
Zou niet zeggen dat hij überhaupt iets aan sport doet. Gewoon de gemiddelde Nederlander met een bierbuik.

Het is een Belg 😉Zou niet zeggen dat hij überhaupt iets aan sport doet. Gewoon de gemiddelde Nederlander met een bierbuik.
Jullie mogen hem hebben.
Zelfs Schwarzenegger niet!Niet iedereen hier is een bodybuilder, maar voor velen zijn ze hier wel een bron van inspiratie. Om andere dan af te zeiken om hun fysiek zal de barriëre voor nieuwelingen die de stap willen zetten iets aan zichzelf te veranderen slechts vergroten.
Niet iedereen is gezegend met de genen van @Schwarzeneggertje.
Zou niet zeggen dat hij überhaupt iets aan sport doet. Gewoon de gemiddelde Nederlander met een bierbuik.
Sanca woont echt op straat vind zijn fysiek knap voor iemand in die situatie.Je noemt beide personen experts maar kraakt ze nu wel af. Koekoek
Misschien als je hem een date belooft als hij in shape is dat hij wel iets aan sport gaat doen.
Wie ben jij eigenlijk praatjesmaker ?Als je dat een bierbuik vindt, heb je nooit een bierbuik gezien![]()