apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze wil een beurt bij Giuseppe in de kelder
Hij traint toch? Zijn er genoeg hier die dat überhaupt niet eens doen (of er in ieder geval ook niet zo uitzien).
Wie?Hij traint toch? Zijn er genoeg hier die dat überhaupt niet eens doen (of er in ieder geval ook niet zo uitzien).
Verder is hij wel bijzonder irritant, maar dat hij nog steeds actief is is de schuld van een aantal andere leden die hem continu aandacht blijven geven
Jij niet

FixedAls je dat een bierbuik vindt, heb je mijn bierbuik nog niet gezien![]()
Ik ook al paar maand niet 😗
van al dat bier!Ik houd niet bij wie/hoevaak er reacties komen op z’n posts, maar ik zie toch bij nagenoeg elk bericht van hem weer reacties komen, mensen blijven hem maar aandacht geven. Tja, dan blijft ie wel…

Bij elk bericht van wie?Ik houd niet bij wie/hoevaak er reacties komen op z’n posts, maar ik zie toch bij nagenoeg elk bericht van hem weer reacties komen, mensen blijven hem maar aandacht geven. Tja, dan blijft ie wel…![]()
Geen idee, waar hadden we het over?
Ja jammer dat de sportschool verkocht is kan niet meer.
Bij jou kun je wel zien dat je traint top bezig!
Zo foto is weg, probleem opgelost 😁
Kan je niet wat meer fotos posten kunnen we nog wat lachen hier.
Ja maar enkel nog voor de contest. Ik vind dat als je tenninste nog deelneemt je altijd al wint.. Mijn trainingen zijn technisch goed en regelmatig. Aan genetica kun je dopingvrij weinig doen als je niet obsessief op je voeding let. Hardloopprestaties zijn niet zo slecht uitgaande van blessuregeschiedenis en leeftijd. Als dit de mentaliteit hier is trek ik me nu gewoon terug uit de wedstrijd en log dan alleen nog maar..Kan je niet wat meer fotos posten kunnen we nog wat lachen hier.
Ja als je alleen maar in je eigen log post zijn er veel mensen mee akkoord.Ja maar enkel nog voor de contest. Ik vind dat als je tenninste nog deelneemt je altijd al wint.. Mijn trainingen zijn goed en regelmatig. Aan genetica kun je dopingvrij weinig doen als je niet obsessief op je voeding let Hardloopprestaties zijn niet zo slecht uitgaande van blessuregeschiedenis en leeftijd. Als dit de mentaliteit hier is trek ik me nu gewoon terug uit de wedstrijd en log dan alleen nog maar..