- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
51
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
51
Op die leeftijd kun je nog steeds 'ripped' geraken. Je gaat dan zeker sneller lopen, maar als lifetime natty zie je er dan wel uit als een Auschwitz-survivor, als Toosje dat niet erg vindt.
Jij spreekt uit ervaring?Op die leeftijd kun je nog steeds 'ripped' geraken. Je gaat dan zeker sneller lopen, maar als lifetime natty zie je er dan wel uit als een Auschwitz-survivor, als Toosje dat niet erg vindt.
Ja, zie mijn foto's in de DBB-contest 2020. Toen was ik 51.
Hoe beland iemand dan op een bb forum🤔Oli, maak je niet druk. 85% van de actieve leden traint niet eens
Ik denk dat ik dat weet, maar denk niet dat ik dat mag zeggen..
Van die overblijvende 15%, schiet dan nog maar 5% over die het trainingsgedeelte echt leuk vind.Oli, maak je niet druk. 85% van de actieve leden traint niet eens
wanneer gaan wij fietsen?Ja, zie mijn foto's in de DBB-contest 2020. Toen was ik 51.
Voorlopig in ieder geval niet. Ik heb niet eens een goed onderhouden en werkende racefiets meer, want cardio kills gains, heb ik me laten vertellen.
Welke gains?Voorlopig in ieder geval niet. Ik heb niet eens een goed onderhouden en werkende racefiets meer, want cardio kills gains, heb ik me laten vertellen.
Jij kan waarschijnlijk niet eens in zijn slipstream meekomen.
Fixed.Jij kan waarschijnlijk niet eens in mijn slipstream meekomen.
maar als lifetime natty zie je er dan wel uit als een Auschwitz-survivor, als Toosje dat niet erg vindt.
Mag hopen dat ik mij op 50 jaar nog wat druk maak om m'n looks, heb weinig zin om zo'n vijftiger te worden die zich helemaal laat gaan.Als je na 50 jaar je nog druk hoeft te maken om je looks, dat zou pas zielig zijn. Dan heb je andere kwaliteiten verworven.
Vanwaar altijd u angst of u iets mag zeggen??Ik denk dat ik dat weet, maar denk niet dat ik dat mag zeggen..
Of het ook van toepassing is weet ik niet, maar dit is wel een diepe waarheid.Als je na 50 jaar je nog druk hoeft te maken om je looks, dat zou pas zielig zijn. Dan heb je andere kwaliteiten verworven.
Mag hopen dat ik mij op 50 jaar nog wat druk maak om m'n looks, heb weinig zin om zo'n vijftiger te worden die zich helemaal laat gaan.
Je bezig houden met looks is wat anders dan je eigen druk hoeven te maken om je looks.