Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Nou ja, of het beter is weet ik nog niet. Maar het is zo weer aangegroeid, dat scheelt.

Wou sowieso een keer een dun streepje, dus dat is gewoon een kwestie van een paar dagen niet scheren haha 🤣
Misschien de tip om wel een beetje oplettend te zijn wat betreft je digitale voetafdruk. Je geeft iedereen de mogelijkheid om in een paar klikken te achterhalen wie je bent en waar je woont. Ook gezien je nogal gevoelig reageert op bepaalde dingen in combinatie met je mentale gesteldheid is dat iets om over na te denken.

Misschien de tip om wel een beetje oplettend te zijn wat betreft je digitale voetafdruk. Je geeft iedereen de mogelijkheid om in een paar klikken te achterhalen wie je bent en waar je woont. Ook gezien je nogal gevoelig reageert op bepaalde dingen in combinatie met je mentale gesteldheid krijg ik soms het idee dat je de oudere broer van Rippedmeeuw bent.

Want iedereen met bepaalde karaktereigenschappen en dingen is allemaal familie van meeuw :roflol: come on.

Wel eens met proberen je adres prive te houden.

Aldor heeft een punt. Gezien het niveau van een aantal recent lid geworden leden en (helaas) teruggekeerde leden zou het niet geheel als een verrassing komen als er ergens een blik incest is los getrokken en de inhoud ervan zijn weg naar dbb heeft gevonden.

Laatst bewerkt:
Aldoor heeft een punt. Gezien het niveau van een aantal recent lid geworden leden en (helaas) teruggekeerde leden zou het niet geheel als een verrassing komen als er ergens een blik incest is los getrokken en de inhoud ervan zijn weg naar dbb heeft gevonden.

Allemaal zoekende naar hun leider; jij.

DBB is een grote familie, we houden allemaal van ons Meeuwke
Nemo-Seagulls_.jpg

Heb m'n adres nergens staan. En wat betreft mijn mentale gezondheid: ben nog nooit zo sterk geweest als nu, ondanks de gebreken en de dingen meegemaakt.

Ik snap niet wat ik met ene meneer Meeuw te maken heb, ik ben gewoon open geweest over bepaalde dingen.

Als mensen dan denken dat ik knettergek ben of iets dergelijks, dan moeten ze dat lekker doen.

Ik weet ook niet waar ik gevoelig gereageerd heb of een inzinking heb gehad, waardoor mensen oordelen over mij.

Want iedereen met bepaalde karaktereigenschappen en dingen is allemaal familie van meeuw :roflol: come on.

Bedankt voor de quote, nu weet ik wat er oorspronkelijk stond. Een verwijzing naar meneer Meeuw in plaats van goedbedoeld advies.

De negeer lijst begint lekker te vullen zo. Ik wil me gewoon omringen met mensen die opbouwende kritiek leveren in plaats van proberen te beledigen. En de instelling "leef en laat leven" hebben.

Ik snap de meerwaarde niet van mensen willen beledigen, dat zit niet in mijn systeem. Echter hoef ik het ook niet snappen.

Hier is die functie voor, haters de mond snoeren. Want ik krijg er niets meer van mee. Ideaal.

Ja dat is humor. Zo zijn er gewoon bepaalde dingen die leuk blijven.

@Steks die niet werkt. Ik heb geen ruggengraat meeuw en zijn capriolen @Sanca Saxon die om de maand bijna omkomt door een ongevalletje op het werk etc etc

Bedankt voor de quote, nu weet ik wat er oorspronkelijk stond. Een verwijzing naar meneer Meeuw in plaats van goedbedoeld advies.

De negeer lijst begint lekker te vullen zo. Ik wil me gewoon omringen met mensen die opbouwende kritiek leveren in plaats van proberen te beledigen. En de instelling "leef en laat leven" hebben.

Ik snap de meerwaarde niet van mensen willen beledigen, dat zit niet in mijn systeem. Echter hoef ik het ook niet snappen.

Hier is die functie voor, haters de mond snoeren. Want ik krijg er niets meer van mee. Ideaal.
Prima dan doe je er niks mee.

Terug
Naar boven