XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bijlagen

• Screenshot_20230914-122131~2.png
    Screenshot_20230914-122131~2.png
    38,2 KB · Weergaven: 24
Vind dat negeren van leden altijd maar een beetje vreemd, zeker als het er meerdere zijn. Volgens mij mis je op een gegeven moment hele discussies, weet je niet wat er al gezegd is. Je kunt toch ook gewoon niet meer reageren op iemand als je t vervelend vindt worden. Doe ik ook zo vaak.

Vind dat negeren van leden altijd maar een beetje vreemd, zeker als het er meerdere zijn. Volgens mij mis je op een gegeven moment hele discussies, weet je niet wat er al gezegd is. Je kunt toch ook gewoon niet meer reageren op iemand als je t vervelend vindt worden. Doe ik ook zo vaak.

Ja, maar dan blijf je inhoud van diegene zien terwijl het je totaal niet boeit wat diegene te melden heeft.

Your 2 cents and mine 🤜🏻

Heb m'n adres nergens staan. En wat betreft mijn mentale gezondheid: ben nog nooit zo sterk geweest als nu, ondanks de gebreken en de dingen meegemaakt.

Ik snap niet wat ik met ene meneer Meeuw te maken heb, ik ben gewoon open geweest over bepaalde dingen.

Als mensen dan denken dat ik knettergek ben of iets dergelijks, dan moeten ze dat lekker doen.

Ik weet ook niet waar ik gevoelig gereageerd heb of een inzinking heb gehad, waardoor mensen oordelen over mij.
Hoe je gister reageerde op het voorstel om meer cardio te gaan doen was best apart.

Misschien een heel gek idee, maar zullen we proberen om sommige dingen wat minder te negeren?

Ik noem er één: topic-titels.

Hoe je gister reageerde op het voorstel om meer cardio te gaan doen was best apart.

Iedereen reageert nou eenmaal anders, zeker voor neurodiverse personen is het lezen, maar ook typen, van teksten vooral lastig om dat juist te interpreteren (en in geval van typen, het juist over te brengen).

En @Mentat heeft gelijk, dus doei :o

Laatst bewerkt:

Apart. Normaal is ook maar normaal. Ik vind cardio gewoon kansloos (mening, geen feit) en zolang het met voeding ook lukt, doe ik dat.

Nou ja, of het beter is weet ik nog niet. Maar het is zo weer aangegroeid, dat scheelt.

Wou sowieso een keer een dun streepje, dus dat is gewoon een kwestie van een paar dagen niet scheren haha 🤣
Ik vind het nieuwe kapsel je leuker staan! Oogt vriendelijker.
(Of is het geen kapsel als het kaal is 😅)

Omdat neurodivers echt een links nietszeggend kutwoord is..

Het is een woord dat wordt gebruikt voor mensen die niet neurotypisch zijn..heeft niks met links te maken en het is niet nietszeggend.
Beetje bijzondere opmerking ook. Ik heb net een studie afgerond waarin wordt uitgelegd wat neurodiversiteit is. Misschien loop jij gewoon achter en weet je zelf niet wat het is?

Het is een woord dat wordt gebruikt voor mensen die niet neurotypisch zijn..heeft niks met links te maken en het is niet nietszeggend.
Beetje bijzondere opmerking ook. Ik heb net een studie afgerond waarin wordt uitgelegd wat neurodiversiteit is. Misschien loop jij gewoon achter en weet je zelf niet wat het is?
Please enlighten us.

Terug
Naar boven