- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Oh, nee, echt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, nee, echt?
Mijn God het niveau hier doet oprecht pijn aan m'n ogen. Geen wonder dat de maatschappij laatdunkend kijkt naar sportschool bezoekers.
Feeling better? 🤗Fasted pre cardio checkup, schouders worden voller en voller
![]()
Mijn God het niveau hier doet oprecht pijn aan m'n ogen. Geen wonder dat de maatschappij laatdunkend kijkt naar sportschool bezoekers.

Haha die 2 had ik idd allebei gezien. Erg netjes
Zet dan degenen die je storen op negeer.Mijn God het niveau hier doet oprecht pijn aan m'n ogen. Geen wonder dat de maatschappij laatdunkend kijkt naar sportschool bezoekers.
Geeft dat dan iedereen de permissie om full r*tard off-topic te gaan spammen? Stoort het je, dan moet je die personen maar negeren.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic?Geeft dat dan iedereen de permissie om full r*tard off-topic te gaan spammen?

Hoe bedoelt u ?Ha hier is het bewijs dat Overcoming Isometrics een goede trainingsmethode is. Links is nu rechts is 20 uur geleden
![]()
Het zegt heel veel over de situatie als ik me geroepen voel om de boel de goede richting op te sturen.

Dat is wat jij ervan maakt.Geeft dat dan iedereen de permissie om full r*tard off-topic te gaan spammen? Stoort het je, dan moet je die personen maar negeren.
Geef dan als moderators eens eenduidig aan wat de grenzen zijn.
Dat is wel een beetje wat er gebeurt.

Moet dat dan tot in de treure herhaald worden ipv eens gewoon allemaal ons gezond verstand te gebruiken en iedereen in zijn waarde te laten?Geef dan als moderators eens eenduidig aan wat de grenzen zijn.
Als je de opmerkingen / humor van bepaalde mensen niet kan waarderen kan je die toch ook negeren.

Nog gefeliciteerd!
Blijkbaar lukt niet iedereen dat en diegene die dat wel kunnen komen niet tot eenzelfde conclusie van wat gewenst of ongewenst is en hoe men (vooral anderen) dan weer met het ongewenste om moet gaan.
Nu je het laat lopen ookMoet dat dan tot in de treure herhaald worden ipv eens gewoon allemaal ons gezond verstand te gebruiken en iedereen in zijn waarde te laten?
Als ik weer actiever ga modereren wordt er weer gelijk censuur geroepen en ben ik een kl***zak![]()
Kunnen we niet gewoon alle halfies een eigen sectie geven en zorgen dat ze niet normale topics volspammen?