MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik noemde me ex altijd furby
IMG_9244.jpeg
Was ze zo behaard?

Vakantie check in, eet op gevoel, eiwitten wel 300gr pd. Bw 99/100kg stabiel.

Achmed heeft me kapsel goed verneukt en “fade” snappen ze hier blijkbaar niet. Bijna kaal dus krijg alvast een preview vd look als ik nog paar jaar door blast.

IMG_6227.jpeg

Vakantie check in, eet op gevoel, eiwitten wel 300gr pd. Bw 99/100kg stabiel.

Achmed heeft me kapsel goed verneukt en “fade” snappen ze hier blijkbaar niet. Bijna kaal dus krijg alvast een preview vd look als ik nog paar jaar door blast.

IMG_6227.jpeg

Je hebt een beetje een lang, ei-vormig hoofd. Dus helemaal kaal is waarschijnlijk niet de beste optie.

Op het moment ben je eerder antikaal.
Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.

Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.
Waarom ga je naar Abi als je vrouw kapster is ?

Waarom ga je naar Abi als je vrouw kapster is ?
Zij neemt haar knipspullen niet mee op vakantie en ik ga niet als een zwerver lopen met een Al-Kaida onverzorgde baard. Dus dacht ga keer vreemd hier, soms win je soms verlies je en deze keer had ik verloren 🤷‍♂️

Zij neemt haar knipspullen niet mee op vakantie en ik ga niet als een zwerver lopen met een Al-Kaida onverzorgde baard. Dus dacht ga keer vreemd hier, soms win je soms verlies je en deze keer had ik verloren 🤷‍♂️
Denk dat ze snel een tondeuse wilt halen om het te herstellen waar mogelijk

• Heart
Waarderingen: AK
Groeit vast wel weer aan, en hij heb al een vrouw.

• Heart
Waarderingen: AK
🤣🤣🤣 eigen schuld, ga ook gewoon naar je ‘eigen’ kapper. 😋

Terug
Naar boven