- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Was ze zo behaard?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ze zo behaard?
Laat het trollen in de serieuze topics aub achterwege.
Vakantie check in, eet op gevoel, eiwitten wel 300gr pd. Bw 99/100kg stabiel.
Achmed heeft me kapsel goed verneukt en “fade” snappen ze hier blijkbaar niet. Bijna kaal dus krijg alvast een preview vd look als ik nog paar jaar door blast.
![]()
Dan boek ik tegen die tijd weer een vakantie naar turkije en fix ik het wel met wat haarimplantaten 👏Je hebt een beetje een lang, ei-vormig hoofd. Dus helemaal kaal is waarschijnlijk niet de beste optie.
Op het moment ben je eerder antikaal.Dan boek ik tegen die tijd weer een vakantie naar turkije en fix ik het wel met wat haarimplantaten 👏
Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Waarom ga je naar Abi als je vrouw kapster is ?Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.
Zij neemt haar knipspullen niet mee op vakantie en ik ga niet als een zwerver lopen met een Al-Kaida onverzorgde baard. Dus dacht ga keer vreemd hier, soms win je soms verlies je en deze keer had ik verloren 🤷♂️
Denk dat ze snel een tondeuse wilt halen om het te herstellen waar mogelijkZij neemt haar knipspullen niet mee op vakantie en ik ga niet als een zwerver lopen met een Al-Kaida onverzorgde baard. Dus dacht ga keer vreemd hier, soms win je soms verlies je en deze keer had ik verloren 🤷♂️
Eraf is eraf of ze moet wat van haar extensions bij mij erin zettenDenk dat ze snel een tondeuse wilt halen om het te herstellen waar mogelijk
Ze kan het wel strakker maken, met overloop. dat ziet er beter uit. iets er aan plakken gaat niet of je moet een pakje shag kopen daarEraf is eraf of ze moet wat van haar extensions bij mij erin zetten

Maar die komen niet zo goed over in deze pose. Kun je misschien beter een most muscular pose doen. Zoals de Hulk.![]()
Ik zie veel resultaat met Isometric Contraction voor Trapezius spieren
MM CrabMaar die komen niet zo goed over in deze pose. Kun je misschien beter een most muscular pose doen. Zoals de Hulk.

He hebt nu wel dat Bruce Lee figuur!![]()
Ik zie veel resultaat met Isometric Contraction voor Trapezius spieren
🤣🤣🤣 eigen schuld, ga ook gewoon naar je ‘eigen’ kapper. 😋Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.