Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.
Shawarma-Knife.gif

Ik zei nog tegen die kapper “fade fade fade” , whollah abi i can do it. Lijk wel een pioter of pavel uit poland momenteel.
Gelukkig groeit het snel aan, maar was waarschijnlijk een beunhaas kapper of iemand die doordeweeks schapen scheert en dit er dagje de week bij doet.
Permanent met opgeschoren zijkanten is mijn beste keuze geweest maar weet niet of jou dat staat.

Vakantie check in, eet op gevoel, eiwitten wel 300gr pd. Bw 99/100kg stabiel.

Achmed heeft me kapsel goed verneukt en “fade” snappen ze hier blijkbaar niet. Bijna kaal dus krijg alvast een preview vd look als ik nog paar jaar door blast.

IMG_6227.jpeg
Je kunt altijd deze nog zetten
IMG_0499.jpeg
😂

Vertel jij ons dan de juiste maat even :thumb:
Volgens mij wordt een volwassene onder de 1.50 meter officieel als dwerg bestempeld.

Overigens ging mijn comment richting Peanut hoofdzakelijk om het "heel buff, nice" maar moet er uiteraard weer een niet trainende vetklep komen zeuren waardoor het positieve deel nu nogal ondersneeuwt.

Dus, Ano_willekeurigecijfercombinatie ; heel buff, nice.

Terug
Naar boven