Ano_17_04_2024
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 880
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu met die middenomtrek (erbij)?
Maar die houdt toch ook geen rekening met lichaamsbouw?
Ik kijk überhaupt niet naar bmi hoor, das leuk voor dikke niet sportende mensen die bevestigd willen krijgen dat ze gewoon foking ongezond zijn 🤣Maar die houdt toch ook geen rekening met lichaamsbouw?
Vetpercentage is de enige redelijk goede indicator.
Ja preciesIk kijk überhaupt niet naar bmi hoor, das leuk voor dikke niet sportende mensen die bevestigd willen krijgen dat ze gewoon foking ongezond zijn 🤣

Waar het vet zit is voor de gezondheid ook belangrijk. Middenomtrek is een aardige indicator van vetpercentage. Bovendien wordt buikvet gezien als een groter risico dan vet op andere plaatsen. Op die plaatjes voor het schatten van vetpercentage zien we ook vooral de buiken.Maar die houdt toch ook geen rekening met lichaamsbouw?
Vetpercentage is de enige redelijk goede indicator.
ben je 3 cm gekrompen?
Maakt geen f**k uit 🤣Waar het vet zit is voor de gezondheid ook belangrijk. Middenomtrek is een aardige indicator van vetpercentage. Bovendien wordt buikvet gezien als een groter risico dan vet op andere plaatsen. Op die plaatjes voor het schatten van vetpercentage zien we ook vooral de buiken.
Bij de meeste mensen waar BMI niet of niet goed werkt is dat met buikomtrek aardig op te lossen.
Heb altijd het idee gehad dat ik groter was 🤣 was niet het geval zal het aanpassen baas 🫡
Had ik niet verwacht, weer wat geleerd over bodybuilding en krachttraining.
I know, maar ik bedoel, mensen hun middel verschilt genetisch toch?Waar het vet zit is voor de gezondheid ook belangrijk. Middenomtrek is een aardige indicator van vetpercentage. Bovendien wordt buikvet gezien als een groter risico dan vet op andere plaatsen. Op die plaatjes voor het schatten van vetpercentage zien we ook vooral de buiken.
Bij de meeste mensen waar BMI niet of niet goed werkt is dat met buikomtrek aardig op te lossen.
Maar hoe bepaal je de middelomtrek? Vroeger deed ik dat met vacuüm.
Jezus 100cm terwijl je droog bent.. jij bent echt gebouwd als een huis
Zelfs ik heb lang geen 100cm.Jezus 100cm terwijl je droog bent.. jij bent echt gebouwd als een huis
Gewoon ontspannen meten. Niet inhouden, niet uitzetten niet straktrekken als een rolladeMaar hoe bepaal je de middelomtrek? Vroeger deed ik dat met vacuüm.