XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_3883.jpeg

Maar die houdt toch ook geen rekening met lichaamsbouw?

Vetpercentage is de enige redelijk goede indicator.
Ik kijk überhaupt niet naar bmi hoor, das leuk voor dikke niet sportende mensen die bevestigd willen krijgen dat ze gewoon foking ongezond zijn 🤣

Maar die houdt toch ook geen rekening met lichaamsbouw?

Vetpercentage is de enige redelijk goede indicator.
Waar het vet zit is voor de gezondheid ook belangrijk. Middenomtrek is een aardige indicator van vetpercentage. Bovendien wordt buikvet gezien als een groter risico dan vet op andere plaatsen. Op die plaatjes voor het schatten van vetpercentage zien we ook vooral de buiken.

Bij de meeste mensen waar BMI niet of niet goed werkt is dat met buikomtrek aardig op te lossen.

Waar het vet zit is voor de gezondheid ook belangrijk. Middenomtrek is een aardige indicator van vetpercentage. Bovendien wordt buikvet gezien als een groter risico dan vet op andere plaatsen. Op die plaatjes voor het schatten van vetpercentage zien we ook vooral de buiken.

Bij de meeste mensen waar BMI niet of niet goed werkt is dat met buikomtrek aardig op te lossen.
Maakt geen f**k uit 🤣

Bijlagen

• IMG_3889.jpeg
    IMG_3889.jpeg
    592,7 KB · Weergaven: 67

I know, maar ik bedoel, mensen hun middel verschilt genetisch toch?

Zie voorbeels van @Belldumb

@Mentat Dit is de waarde van methode van voedingscentrum met tailleomtrek
Schermafdruk van 2023-10-10 14-07-54.png

• Like
Waarderingen: BB_
Mijn BMI is 32.2 en middelomtrek 100 cm ofzo. 😅

Terug
Naar boven